vrijdag 10 maart 2017

Happy weekend!



Nog héél even en dan staat het weekend weer voor de deur! Ik ben vandaag vrij en ga zo lekker even de stad in om te winkelen. De rest van het weekend zit vooral vol met familiebezoek en 's avonds Netflix kijken :) Hebben jullie leuke plannen?

Ik ben vanochtend trouwens druk bezig geweest met het schrijven van gastberichten voor de VerzamelaarsJaarbeurs. Nog een kleine maand en dan kunnen we weer heerlijk snuffelen tussen alle stands met vintage en tweedehands spullen. Ik ben benieuwd wat voor leuks ik dit jaar allemaal ga tegenkomen! Volgende week woensdag kun je in ieder geval een winactie verwachten want ik mag weer kaartjes weggeven, YES!

Ik wens jullie alvast een happy weekend toe!

Liefs ♥
 

2 opmerkingen:

  1. Het weekend is inmiddels voorbij en we hebben hier heerlijk van het mooie lenteweer genoten! Ik wens je alvast een fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier was het ook heerlijk weer! Jij ook een mooie week Alet :)

      Verwijderen