woensdag 1 februari 2017

Héél véél fijne jurkjes met printjes


























Op dit moment is er volop sale in webshopland en er is zoveel leuks te vinden! Vooral van die vrolijke retro jurkjes. Je kunt mij eigenlijk uittekenen in een retro of vintage jurkje met laarzen. Mijn go to model heeft kapmouwtjes en een mooi printje (met in de winter een lekker dik vest eroverheen natuurlijk!). Ik laat je vandaag de leukste exemplaren zien uit mijn favoriete webshops. Misschien zit er ook iets voor jou tussen?

Emily & Fin Claudia Dress Navy (met 30% korting!)

King Louie Emmy Dress Frisky Rumba Red


Scotty Dog Dress (te schattig!)
Very Cherry Revers Dress Minidots

Retro Fox Dress (boven) en Jade Dress Navy and Cream (onder) - met 30% korting!


Al deze leuke jurkjes kwam ik tegen bij mijn twee favoriete (helemaal nu er zoveel leuke items in de sale te vinden zijn haha) webshops: I Love Vintage en Very Cherry.

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Als ik deze leuke jurkjes zie krijg ik echt zin om er vaker ééntje aan te trekken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doen joh! En dan zeker kiezen voor een vrolijk printje :)

      Verwijderen