dinsdag 15 november 2016

VerzamelaarsJaarbeurs {november 2016}

Afgelopen weekend vond de VerzamelaarsJaarbeurs in de Jaarbeurs Utrecht plaats. Namens de organisatie mocht ik 5x2 vrijkaartjes weggeven en zelf was ik ook helemaal happy met mijn eigen persuitnodiging. Uiteraard heb ik weer veel foto's gemaakt! Kijken jullie mee?


























De hoeveelheid kraampjes en mensen en spullen is enorm, dus ik probeer er altijd zo vroeg mogelijk te zijn want dan is het nog niet zo druk! Ik ben iedere keer weer dik een paar uur zoet met het struinen langs alle kraampjes. Maar niks zo leuk als eindeloos zoeken naar die prachtige schat. En geslaagd ben ik zeker! Ik ging naar huis met te leuke (want: mini!) vintage apothekerflesjes, een bijzondere bluesplaat en een spaarpot in de vorm van een matroosje. Ik moest zó lachen toen mijn oog erop viel!

























Weet je wat me dit keer trouwens opviel? Er was deze editie ook echt een andere sfeer dan tijdens de voorjaarseditie, want veel standhouders besloten vintage kerstdecoratie mee te nemen en hier en daar zag ik ook mooie avondkleding en vintage tassen. Kijk vooral even dit filmpje van RetroSonja om een indruk te krijgen van de leuke accessoires die er te vinden zijn. Ze heeft een paar supermooie items weten te scoren!



Is deze jurk niet prachtig? In één van de hallen was een grote hoek met vintage en antieke kleding, zo mooi om te zien! Eén van mijn favorieten, ieder jaar weer.






Hoe gaaf is deze vintage KLM kaart?? De kleuren vind ik echt te gek en het is in zo'n typische jaren '50 stijl. De prijs (150 euro, ai...) hield me flink tegen, maar ik vond hem zó mooi!

Na uren rondlopen (er zijn vijf hallen!) was ik echt moe haha. Ik sprintte door de miezer richting binnenstad om gezellig met vriendinnen te lunchen. Supergezellige afsluiting! Wie van jullie is er ook naar de VerzamelaarsJaarbeurs gegaan? Wat was het weer leuk hè?

De eerstvolgende editie van de VerzamelaarsJaarbeurs zal in april plaatsvinden. Neem een kijkje op de site voor meer info. Ik ben dan in ieder geval weer van de partij! Jullie ook? 

Liefs ♥ 

7 opmerkingen:

  1. Dat moet heerlijk zijn om daar een dagje te struinen op zoek naar die ene (of meerdere) mooi(e) schat(ten).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zeker! Er is zoveel leuks te vinden! De beurs is twee keer per jaar en iedere keer kijk ik er weer naar uit :)

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige foto's weer, heerlijk om te zien en lekker zo'n dag struinen. Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lief, dankjewel! Ik vind het ook altijd superleuk om te doen.

      Verwijderen
  3. Helaas kon ik er niet bij zijn, hopelijk in april weer! Foto's zijn prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè wat jammer dat je er niet bij kon zijn dit keer. Je hebt wat gemist hoor ;)

      Verwijderen
  4. Ik zie heel veel fijne dingen op je mooie foto's! Ook zwaar een 'sucker' voor dit soort markten. Had vroeger ook een vintage webshop dus ging er toen heel vaak heen. :)

    BeantwoordenVerwijderen