woensdag 19 oktober 2016

VerzamelaarsJaarbeurs {Give Away}

Vorige week kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 12 en 13 november om precies te zijn, dus zet het in je agenda :) 

Wat kun je verwachten? Vijf grote hallen in de Jaarbeurs Utrecht die helemaal vol staan met vintage, retro en antiek. Totaal zijn er zo'n 2000 stands! Klinkt goed nietwaar? Je zult ogen te kort komen... 
Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Plak er meteen een dag Utrecht aan vast, neem je beste vriendin, moeder of je lief mee en een volle portemonnee, want... je weet maar nooit wat je tegenkomt! Datzelfde weekend wordt in de Jaarbeurs trouwens ook de Mega Platen en CD Beurs georganiseerd. Met je kaartje voor de VerzamelaarsJaarbeurs krijg je gratis toegang.

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. En dan het goede nieuws voor jullie...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 12 of 13 november!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen? 

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen 
♥ deelnemen kan t/m 2 november 

Ik duim voor jullie...

Liefs! 

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

84 opmerkingen:

  1. Hoi Sophie, leuk dat je verslag doet van de verzamelaarsjaarbeurs. Ik ben dit jaar ook van de partij met mijn vintage van vroeger:-) Wellicht komen we elkaar tegen. Liefs Fien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! Ik zou graag samen met mijn man de beurs willen afstruinen!! Ons huisje heeft nog genoeg kale plekken om op te vullen met vintage spulletjes.
    Mijn e-mailadres is lisabal89@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met mijn pappa, gezellig samen neuzelen❤heerlijk!

    Groetjes,
    Nathalie
    Duifie28@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil graag met mijn lief op zoek gaan naar mooie vintage spullen voor in ons huis. En daarnaast ga ik natuurlijk op zoek naar kleding van Hirsch & Cie Amsterdam voor mijn (beginnende) kledjngverzameling!

    Mijn e-mailadres is info@hautehistoire.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou de kaartjes aan mijn ouders geven omdat ik weet dat ze dit het leukste uitje van het jaar vinden! Zelf zou ik dan gewoon een kaartje kopen, want ik wil het natuurlijk niet missen!
    Nienke
    cpj.keur@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke actie! Ik zou met mijn vader willen gaan. De liefde voor 'ouwe zooi' en het verzamelaarsgen komen bij hem vandaan. Hij nam mij vroeger al mee naar kringloopwinkels en verzamelt en restaureert oude bakelieten radio's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa met mijn lieve vriend die het accepteert dat ik iedere week weer met rommeltjes thuis kom. Dan kunnen we eens door echte schatten graven ;)

    Groetjes, Sepha

    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat super leuk! Ik wil graag de boel afstruinen met m'n zoon. Die net als ik van vintage houd. Herrlijk ons hart ophalen daar. petitnathalie@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Samen met m'n vader, die onlangs 68 werd, op zoek gaan naar singeltjes voor de jukebox en spullen zoeken die passen bij onze retrokamer waar we samen aan werken. groeten, Nick nessler@pandora.be

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het lijkt me leuk om met mijn vriendin Ilona Lafleur daar eens te kijken,en misschien jou te ontmoeten?
    Groetjes Gijs.

    gijs_apie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het lijkt me leuk om met mijn vriendin Ilona Lafleur daar eens te kijken,en misschien jou te ontmoeten?
    Groetjes Gijs.

    gijs_apie@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou graag met mijn beide dochters naar de beurs gaan. Ons huis puilt al uit van de verzamelingen, maar er kan altijd nog wel wat bij!
    Op zoek naar Disney spulletjes!

    letty2810@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou er graag heen gaan met mijn beide dochters, en als ik maar 1 kaartje hoef te kopen scheelt dat weer in mijn portemonnee. Meer geld over om mijn Disneyverzameling uit te breiden!

    letty2810@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuk!!
    Ik hou er van om te struinen langs alle kraampjes op zoek naar prachtige cadeautjes voor mezelf.
    Ik zou graag mijn vriend meenemen omdat de verzamelbeurs samen valt met de mega platen en muziek beurs, echt een passie van hem om eindeloos naar pareltjes van vinyl te zoeken.

    Heb er nu al zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou de beurs heel graag eens met mijn lieve vrouw Annemieke willen bezoeken. (Boshuizen8@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Sophie, elk jaar wil ik er na toe maar elke keer komt er iets tussen. Liefst zou ik met mijn vriend willen gaan die is namelijk ook gek op vintage net als ik!
    Meyrem

    Meyrem5@hotmail.com


    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk initiatief!!
    Ik ben van plan samen met m'n vader te gaan (die vaders toch 😉), de/mijn maestro in het verzamelen van oude zilverwaren en curiosa. Een hobby die ik van hem heb overgenomen; al verzamel ik het liefst mooie (nostalgische) dingen voor in m'n huis. Heb er zin in!
    Groetjes, Marlies
    marliesijsvelt@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil same met mijn vriendin Ursula Holtermans gaan ze verdient een leuk dagje uit en dan kan ik spullen zoeken voor mijn tweede wereldoorlog verzameling ik wil graag verzamelen zo dat alles in gedachten blijft en andere mensen en vooral kinderen er van kunnen leren.

    Royjanssen60@gmail.com

    Met vriendelijke groetjes
    Roy Janssen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Sophie!
    Ik kwam via FB op je blog en super leuk om nog een vintage fan tegen te komen. Wellicht ervaar jij dit ook zo, maar als verzamelaar wordt het steeds lastiger om leuk betaalbaar vintage te vinden. De hype lijkt de boek te overstijgen, maar gelukkig is deze beurs een mekka voor mensen zoals jij en ik. Hier is ruimte voor onderhandeling en kan ik mijn skills flink los laten gaan. Ik zou mijn moeder meenemen die net zo gek op vintage is als ik. En na onze jacht nog lekker snuffelen tussen de cd's en lp's, heerlijk! Fingers crossed en hopelijk tot dan!
    Liefs Anouk

    anoukhisgen@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. met mijn snuffel partner dat is mijn zus Eveline daar struin ik graag de beurs mee af
    groeten Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh dat zou echt super leuk zijn! Ons huisje kan wel een vintage make over gebruiken, samen met me Lieverd de markt afstruinen, helemaal geweldig, kom maar op met die tickets! Groetjes Magda. magdadejong@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Al jaren ga ik twee keer per jaar met mijn zus naar de Verzamelaarsbeurs in Utrecht. Helaas wonen we niet bij elkaar in de buurt (Assendrlft-Heerlen) dus zo'n dagje Verzamelaarsbeurs is ook een gezellig bij-klets-dagje.
    Estelle
    La.petite.soeur@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mocht ik 2 kaartjes hebben dan zou ik het liefst komen met mijn petekind van 12 jaar . Die kan dan ook eens zien hoe wij jaren geleden met veel minder dan nu tevreden waren . Hij zou er nog iets kunnen uit leren . Mvg Durand
    durandvancolen@belgacom.net

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou dolgraag gaan mijn man, die net zo fanatiek verzamelt als ik en die ook zo graag snuffelt op de verzamelaarsbeurs!! Groetjes, Cecile cecile@rooding.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Samen met Albert, mijn man! Mijn verzamelwoede slaat over. En de Verzamelaarsjaarbeurs is zo'n gigantisch walhalla. Vorig jaar voor het eerst geweest, maar dat moet in de herhaling
    Groetjes,
    Dini Polman
    d.pc.64@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zou graag met mijn vader naar de beurs gaan. Hij voor de platen en ik voor het oude speelgoed. Dan maken we er een vader-zoon dag van.

    Joost
    (Deusthedon at gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mocht ik 2 kaartjes hebben dan zou ik komen met mijn petekind van 12 jaar . Dan zou hij eens kunnen zien hoe wij vroeger met veel minder dan nu ook tevreden waren . Hij zou er veel kunnen uit leren. En hij zou het zeker leuk vinden . Gtz Durand
    kevertjewit@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. weer met mijn dochter we hebben genoten van de vorige beurs dus we willen er graag weer heen groetjes Fokje
    r.kirk@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik wil graag zoeken naar een oude tol voor een oude mevrouw uit IJmuiden wiens tol vroeger werd meegenomen door een ekster.....
    Mijn vriend Kees Kalkman mag mee om te helpen zoeken.
    Afke Spaargaren
    afke.spaargaren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Sophie, ik zou graag met mijn vriend willen gaan, om te kijken of we weer een nieuwe panda, lego of hello kitty zien staan. Individueel maar ook samen een passie om iets nieuws te zoeken dus hopelijk mogen we van jou de beurs bezoeken ☺ Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Sophie, ik zou graag met mijn vriend willen gaan, om te kijken of we weer een nieuwe panda, lego of hello kitty zien staan. Individueel maar ook samen een passie om iets nieuws te zoeken dus hopelijk mogen we van jou de beurs bezoeken ☺ Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Sophie, ik zou graag met mijn vriend willen gaan, om te kijken of we weer een nieuwe panda, lego of hello kitty zien staan. Individueel maar ook samen een passie om iets nieuws te zoeken dus hopelijk mogen we van jou de beurs bezoeken ☺ Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Graag zou ik de verzmelaarsbeurs af willen struinen met Walt Disney. Jammer dat dit nooit meer kan. Kortom, ik ga opzoek naar dat ene unieke Disney item !
    vlijkendijk@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou graag de verzamelaarsbeurs af willen struinen met Walt Disney. Ik weet dat dit nooit meer kan.... Jammer. Dan moet ikzelf maar opzoek naar dat ene unieke Disney item

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Met mijn vriend die ik volgend jaar 30 jaar ken en waarmee ik al jaren na de verzamelaarsbeurs ga.

    Groetjes, André.

    Andresanders67@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Met mijn vrouw die het al zo zwaar heeft dat ik teveel spulletjes mee naar huis breng.
    Uitgelezwn kans om wat voor haarzelf of de kleine die op komst is te kopen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Met mijn vrouw die het al zwaar genoeg heeft dat ik allerlei spulletjes mee naar huis breng.
    Uitgelezen kans om wat voor haarzelf of de kleine die op komst is te gaan kopen daar! :)

    Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik zou samen met mijn lieve vriendin naar de beurs gaan. Ze heeft net een nieuw huisje gekocht en ze zoekt nog leuke spulletjes voor in haar woonkamer. Nu vroeg ze me afgelopen weekend nog of ik een leuke zaak ken of website ken waar je leuke oude of vintage spullen kan kopen. Ik heb toen gezegd dat ik eens ga uitzoeken. En toen kwam ik deze site tegen en moest gelijk aan haar denken. Dus vandaar dat ik mee doe aan deze prijsvraag. Ik wens iedereen succes met de prijsvraag en wie weet tot in Utrecht :)

    Met vriendelijke groet,

    Marcel

    m.tesselaar@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Mijn ventje en ik hebben te veel passies 😊 american diner, muziek, film en ikzelf verzamel al 21 jaar coca-cola. Voor dat te dragen moet hij er zeker bij zijn 😃😃
    Groetjes Katy
    Katy_snoop@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuk artikel. Ik zou graag met mijn zoon Dave gaan struinen.
    Hij verzamelt miniatuur auto's en ik platen.
    Nico26@telfort.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  44. I love vintage! Heerlijk opzoek naar nieuwe dingen om mijn garderobe uit te breiden. Natuurlijk gezellig met mijn lieve mannetje.
    Marleentje_joelle@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zou heel graag naar de verzamelbeurs gaan met mijn lieve vriend die ondanks zijn voorliefde voor een geordend en vooral opgeruimd huis mij toch een jaar lang de helft van zijn huis geschonken heeft om in te wonen tijdens mijn wachttijd op een huis na een moeilijke scheiding. Nu ik weer zelf een honkje heb wat gezellig gevuld is met voor mij belangerijke verzamelspulletjes heeft hij inmiddels zijn huisje weer `ontrommeld`Ik ben hem vreselijk dankbaar dat hij een jaar lang zonder morren of mopperen een hele helft van zijn levensruimte opgegeven heeft voor mij . En ik wil hem daar dan ook heel graag op deze manier voor bedanken. Want ondanks zijn netheid en het feit dat onze verzamelobjecten totaal niet hetzelfde zijn is hij net als ik een enthousiast verzamelaar.
    bigmamma68@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Hi Sophie!

    Met mijn liefde Robert ♡ We zijn wel toe aan een leuk uitje! Nu de dagen donkerder en korter worden is het toch heerlijk om op zoek te gaan naar mooie vintage spulletjes om het huis gezellig te maken. De muziekhal is altijd fantastisch.

    Desirée
    desiree_van_der_hoeven@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Heel graag zou ik met mijn vriendin Paulina naar de Verzamelaarsjaarbeurs willen gaan om te speuren naar pastelservies, omdat we dat allebei verzamelen. Die liefde voor het servies is daar 3 jaar geleden voor het eerst ontstaan, dus het wordt wel weer tijd om terug te gaan voor nog meer moois! sdes@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Beste Sophie,
    Wat een leuke actie, hier doe ik graag aan mee. Wanneer ik de kaarten win wil ik graag samen met een collega naar de verzamelbeurs komen.
    Met vriendelijke groet,
    Gerrie
    gerrie.gijsbers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ik zou heel graag met mijn broer hier heen willen gaan, ik spaar disney en mijn broer treintjes.

    Groet,
    Mirjan

    mirjan_hingstman@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Afgelopen lente niet geweest ivm. verhuizing. Maar wanneer ik de kaartjes win maak ik er als vanouds een dochter/vader uitje van en wellicht score ik dan iets moois voor in mijn nieuwe huis!

    Groetjes,
    Loes (en papa Paul)

    loesvangennip@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Beste Sophie, wat leuk dat je deze kaartjes mag weggeven. Toen ik dit las dacht ik echt hier moet op reageren. Wat tof zeg! Op de vraag met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen? Weet ik het antwoord heel snel. Ik zou heeelll graag met mijn liefde van mijn leven gaan want, dan kunnen we mooi onze beide passies combineren. Ik heb liefde voor vintage in meubels, kleren en verzamelingen die uit allemaal verschillende jaargetallen komen. Daarnaast is mijn vriend trotse bezitter van een lp-speler en verschillende lp's maar hij is altijd opzoek naar de foutste leukste lp's voor zijn collectie. Dus dit klinkt als het beste dagje uit voor ons allebei. En zullen alles bekijken met veel liefde en kriebels in onze buik van enthousiasme!

    Graag horen we natuurlijk dat we mogen gaan kijken.

    Liefs, Tim & Hester

    hester_van_Tongerlo@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Leuke actie. Veel spammers zijn ook vast erg blij met al deze gratis e-mailadressen.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ik zou heel graag met mijn lieve man Ron struinen over de beurs, samen een dagje uit, samen genieten.

    Sophie succes met je verslagen
    groetjes
    Nicole
    Nicolientjes@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Samen met mijn jongste dochter. Haar wereldwijs maken middels een tastbare en visuele reis in historie en geschiedenis. (E.Giessen@chello.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Hoi
    Ik zou de kaartjes heel graag aan Nicole en Ron willen geven. Omdat ik weet dat ze van ieder moment dat ze samen nog hebben genieten en omdat ik gewoon weet dat ze dit enorm leuk gaan vinden. Herinneringen moet je maken en dit is iets waarvan ik weet dat het lang blijft hangen.
    E-mail: aspine@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hallo,

    Dat lijkt me even leuk om daar heen te gaan met mijn vriend.
    m_sloterdijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  57. met men ex!
    Groeten Dirk
    dirkvb@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou met een goede vriendin gaan. We hebben al lang niet meer iets leuks samen gedaan omdat we zo druk zijn. Zij met eigen bedrijfje en verbouwing en ik met werk en zwanger zijn. Dit vinden we allebei leuk en dan kan ik haar verrassen!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Met Marcel, heerlijk kraam voor kraam afstruinen vol bezienswaardgheden en koffertje vullen met gekke snuiserijen die wij in ons thuismuseum presenteren.
    Odylle6@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik neem graag mijn vader mee, een echte verzamelaar. Zo spaart hij stripboeken, postzegels, LP's, CD's en ook nog een films. Daarnaast is hij geïnteresseerd in alles wat met de Tweede Wereldoorlog te maken heeft. De liefde voor (bijna) dit alles deel ik, dus ik ga mij zeker niet vervelen.

    Groetjes en een fijne dag,
    Axel
    axelkarsdorp@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Wij maken er nu al een aantal jaar een familiedagje van en het liefst 2x per jaar. Man, zoontje (6) schoonzus, zwager en natuurlijk mijn schoonouders. Dus ik weet wel wie ik mee kan nemen ;). Ook in november staat hij alweer in onze agenda's, we kijken er naar uit. Tot op de verzamelaarsbeurs!
    Veel liefs Ruth
    r.bekkema@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Wij maken er al een aantal jaar een familiedagje van en het liefst 2x per jaar. Met mijn man, zoontje (6), schoonzus, zwager en natuurlijk mijn schoonouders. Dus ik weet wel wie ik mee kan nemen ;)
    Ook voor nov. staat hij weer in onze agenda's, tot op de verzamelaarsbeurs!
    Veel liefs Ruth
    rbekkema79@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik en mijn moeder willen er graag heen aleen de kaarten zijn ons te duur maar we zouden super graag een kans krijgen twanfolbert@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Oh wat leuk! Ik struin met mijn man allerlei kringlopen en antiekwinkeltjes af. Nu sinds een tijdje ook geïnteresseerd in kleding. Deze beurs hebben we nog nooit bezocht. Dat zou wel erg leuk zijn. Mailadres: carmen05111965@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Jeetje daar moet ik een keer heen en wat zou ik er graag heengaan met mijn prachtige en lieve dochter .. zij is 17 en inmiddels ook met het virus vintage kleding besmet... zij komt vaak met de mooiste items
    thuis.. wat zou het leuk zijn om samen een dagje te struinen op de beurs! x danielle.poelstra@upcmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Wat een leuke actie! Ik zou graag met mijn wijfje willen gaan. De liefde voor pandaberen gaat nog steeds door . Ook op een leeftijd van 58 en na ruim 700 verschillende , ga ik nog steeds op jacht naar pandaberen.

    pandaweydt@Hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Met Martine Egging. Zij naar het speelgoed/verzamel gedeelte en ik naar de platenbeurs.

    Wonderboyroy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Heel graag kom ik in aanmerking voor de kaartjes. Ik zou met mijn vader gaan hij is een platen verzamelaar. Ik ben gek op van allerlei vintage spulletjes. Ik heb een verzameling in mijn kast. Ik love it ❤❤❤
    Mariettehart1964@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Hallo Sophie......graag zou met m'n dochter willen gaan.
    Mijn email adres is.
    susanna@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Wat leuk wat leuk.....een vintage outfit voor de bruiloft van mijn dochter zoeken. En dan samen met mijn man....want we moeten als stel wel in style!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Oooo leuk zeg, effe lekker alles afslenteren met mn zusje!
    Emailadres: rozavandevooren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Met een hele goede vriend. Hij houdt van platen en (strip)boeken. Ik ben dol op hoedjes! Lijkt me heerlijk samen te struinen op zoek naar mooie spullen. :) Liefs Rowan (contact@retromantisch.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik zou graag met mijn broer willen gaan. Vroeger gingen we elk jaar van begin tot eind. Maar nu door onze drukke levens helaas niet meer. En omdat we onze verjaardagen ook niet hebben kunnen vieren kunnen we dat die dag lekker saampies doen. Laureen1981@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Wow zou geweldig zijn om 2 kaartjes te winnen, ga dan met mijn allerliefste man, die mij nu al 6 weken erg goed verzorgd omdat ik met mijn hand in het gips zit!
    groetjes Lisa email: rebellisa60@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wow super leuk zeg ..toppie... Zou dan heel graag met mijn man gaan die nu al 6 weken voor mij zorgt omdat ik met mijn hand in het gips zit!
    groetjes Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Graag wil ik 2 gratis kaartjes ik ga met mijn vrouw , het is haar droom.
    t_caglayankaya@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ik zou graag met mijn man en dochter gaan. Mijn email adres is: lixiao86888@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Aa wat heel leuk!!! Graag ga ik met mijn dochter. Zij ontwikkelt langzaam haar eigen stijl. Samen genieten en zoeken naar moois!♡ bloemerig@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super leuk!! Met mijn vriend zou ik graag willen gaan, gezellig er een dagje uit van maken. En de rest van de familie zou ook wel graag mee willen haha
    jacquelinechlod@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Wat leuk! Ik zou graag samen met mijn vrouwtje de beurs willen afstruinen!! Ons huisje heeft nog genoeg kale plekken om op te vullen met vintage spulletjes.
    Mijn e-mailadres = pandaweydt@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik zou graag met mijn zoon willen gaan omdat ik hem deze leuke uitje gun omdat hij mij zo goed helpt met mijn revalidatie van mijn operatie. Deze lieve jongen verdient een dagje Jaarbeurs mijn email s_tenfelde@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Wat ontzettend tof! Ik zou met mijn zusje willen gaan. Ik ben afgelopen zomer met haar op vakantie geweest. We hebben de auto genomen en zijn via de belgie langs de kust naar Frankrijk gereden. We wilden eigenlijk naar braderie de Lille, maar dit was al afgelast. We zijn op leuke onbekende plekjes terecht gekomen, en via locals krijg je beste informatie om naar toe te reizen. We wilden weer terug reizen naar het binnenland en ons werd verteld dat Amiens de leukste plek was om naar toe te gaan. Daar werden we verrast met een lichtshow op de bekende kathedraal de Notre-dame. Een echte aanrader om naartoe te gaan!
    Maar we zijn dus niet naar de braderie geweest, hoe kunnen we het dan beter afsluiten om nu naar het leukste evenement in Nederland te gaan. Ik zou mijn zusje er enorm mee verassen!
    liefs, reina_janssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Sophie,zijn de winnaars al bekend?
    Groetjes Gijs.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jazeker Gijs! De winnaars vind je terug in deze blogpost van een paar dagen terug: http://sophiesweetvintage.blogspot.nl/2016/11/winnaars-give-away-verzamelaarsjaarbeurs.html?m=1

      Verwijderen