woensdag 12 oktober 2016

Over nieuwe en oude dingen

Bron foto’s (van links naar rechts): 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6
Het is vandaag woensdag en mijn kleine Mees gaat vandaag voor het eerst wennen op school... Spannend! Ik weet nog dat ik hem voor het eerst naar het kinderdagverblijf bracht. Ik had nog volop verlof en wist gewoon niet wat ik in die uren moest gaan doen om de tijd door te komen. Klinkt dat herkenbaar haha? Dit keer zal het anders zijn, want ik heb gezellig mijn andere hummeltje nog bij me.

Leuk nieuws: mijn gastberichten van de VerzamelaarsJaarbeurs staan online! In de aanloop naar de beurs schrijf ik zoals in eerdere jaren weer artikelen over vintage, verzamelen, DIY en ander leuks, dus neem vooral een kijkje op hun site. En houd mijn blog ook maar goed in de gaten, want binnenkort mag ik weer kaartjes weggeven...

Fijne woensdag!

Liefs 

4 opmerkingen:

  1. Oh, wat een prachtig poppenhuis. Die meubeltjes zijn voor mij zo herkenbaar. Dankjewel, ik ga even naar je linkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleintjes worden snel groot en dat is wennen voor alle partijen. De kleine man op weg naar de grote studentenwerk. Wat een leuk vintage poppenhuis heb je. Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kan stiekem al een beetje verdrietig worden... Onze dochter gaat volgend schooljaar naar de kleuterschool. Duurt dus "nog" een klein jaar, maar toch...time flies. ;) Bedankt voor je leuke reactie laatst op mijn blog. :) Gezellig hier bij jou, ik ben dòl op vintage.

    BeantwoordenVerwijderen