maandag 26 september 2016

Hello monday #10
























Goedemorgen allemaal! Zin in een nieuwe week? De maandag is voor mij altijd lastig om op te starten (herkenbaar?), maar ik heb leuk nieuws...

In november komt de VerzamelaarsJaarbeurs er namelijk weer aan en dat betekent dat ik binnenkort weer kaartjes mag weggeven! Whihoo!! Ik zal ook weer een aantal gastenberichten schrijven voor hun blog én natuurlijk zal ik zelf ook een bezoekje brengen aan de beurs. Zin in!!

Wat is jullie leuke nieuws van de dag? Ik hoop dat je weer een mooie week tegemoet gaat. Om de week fijn te starten heb ik weer een paar leuke links voor jullie: 

♥ dit recept voor hartige taart met zoete aardappel en spinazie heb ik al een paar keer uitgeprobeerd en het is zó lekker! 

♥ ziet dit retro poppenhuis er niet supermooi uit?

♥ een wel hele toffe DIY: knutsel een tafelvoetbalspel in elkaar

♥ de shop van My Attic staat vol retro en vintage met spulletjes die ik allemaal wel wil hebben

♥ zo'n terrarium ziet er zo mooi uit op tafel...

Fijne dag allemaal!

Liefs! 


4 opmerkingen:

  1. las weer eens je blog ,leuk de link naar het retro poppenhuis heb er zelf zo 2 staan en herken veel meubeltjes , alles goed met jouw , ben zelf kort geleden gestopt met mijn blog jij ook een fijne maandag lieve groet , Marja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jammer zeg dat je bent gestopt met bloggen! Mocht het weer gaan kriebelen dan ben ik één van de eersten die je schrijfsels met plezier zal volgen. Maar soms is het gewoon even klaar, dat snap ik wel.
      Ik ben benieuwd naar je poppenhuizen! Lijkt me leuk om ze een keer te komen bewonderen :)

      Verwijderen
  2. Bedankt voor de leuke tips. De hartige taart moet ik maar eens gaan proberen.
    Het leuke nieuws is dat de maandag inmiddels weer voorbij is;-) en dat ik gisteren weer de eerste gitaarles van het seizoen gehad hebt. Ik speel nog niet zo lang maar ik vind het zeer leuk en ontspannend! Ik wens je een fijne woensdag daar. X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je bent begonnen met gitaarlessen. Het is altijd zo leuk om iets nieuws te leren he? Lijkt me een flinke uitdaging, maar wel super om te doen!

      Verwijderen