dinsdag 19 juli 2016

Moois van Storytiles: Fiep Westendorp



Op 17 december zal het 100 jaar geleden zijn dat Fiep Westendorp werd geboren (ha! Fiep en ik zijn op dezelfde datum geboren). Storytiles heeft daarom een kleine collectie gemaakt met enkele illustraties van haar hand. Ik ben er helemaal verliefd op! Je kunt kiezen uit drie verschillende tegeltjes. Moeilijk kiezen hoor! Ik ga voor het meisje op de fiets en jullie? 
Kijk nou hoe leuk! Haar illustraties zijn altijd zo vrolijk en levendig, ik ben groot fan (wie niet??) en dit tegeltje vind ik zó leuk! Nu een mooi plekje bedenken in huis.

Geniet van de zonnige dagen allemaal.

Liefs!   

4 opmerkingen:

  1. Ohh deze had ik nog niet gezien.
    Op slag verliefd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook, die prent hangt al bij ons in de hal!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfs ken de prentjes uit mijn jeugd, net als Anne M.G onmisbaar in de opvoeding ;) Ze zijn geweldig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen