maandag 20 juni 2016

Hello monday #9

Goedemorgen! Er staat weer een nieuwe week voor de deur! Hierbij een paar leuke links voor jullie voor een goede kick off van de week: 
 
♥ kennen jullie Annelies van Overbeek al? Deze Audrey Hepburn look-a-like is prachtig en ik verwacht niet anders dan dat jij ook fan zult zijn :)
 
♥ 70 Downton Abbey filmlocaties op een rij. Ik wil zó graag eens naar Highclere Castle, maar er zijn er dus nog 69 die ik aan mijn lijstje kan toevoegen haha ;)
 
♥ de laatste tijd luister ik veel naar podcasts (wie niet? het is wel hét nieuwe 'ding' hè?) en mijn favoriet van dit moment is van Gretchen Rubin, bekend van The Happiness Project
 
♥ het afgelopen weekend (regen, regen, nog meer regen) werd mijn zoontje hier erg blij van :D
 
♥ nog eentje dan, om je maandag wat op te vrolijken: een gratis printable voor mooie lunchbags!
 
Maak er weer een mooie week van...
 
Liefs!

PS: die mooie foto van Audrey vond ik hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten