zaterdag 28 mei 2016

Ikea hacks voor de woonkamer (retro stijl!)

Oh Ikea... Wat ben je toch een fijne winkel! Volgens mij is er geen huis te vinden in Nederland waar niet iets van deze budgetvriendelijke winkel staat. Vandaag deel ik een aantal leuke manieren om standaard Ikea items om te toveren tot mooie eye catchers voor in je woonkamer.

 
 Perfect voor feestjes! VITTSJÖ bureau omgetoverd tot hippe verrijdbare bar
 
Met een lief behangetje neemt de schattigheidfactor van dit speelgoedkeukentje alleen maar toe

Met de Bumerang hangers van Ikea hang je heel low budget je mooiste illustraties op

Heel erg Mid Century en dus heel erg Mad Men... Deze olijfgroene kast op pootjes

♥♥♥

Leuk zijn ze hè? Zo knap om te zien hoe je met een beetje creativiteit een heel andere uitstraling krijgt! Ik krijg helemaal zin om aan de slag te gaan en heb nog een rol Orla Kiely behang liggen... als ik in de zomer meer tijd heb (zou het??) ga ik aan de slag met het keukentje!

Welke Ikea hack vind jij de leukste ?

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Gaaf hè?! En als je het saaie origineel ziet... Zo knap hoe ze dat hebben gedaan! Wat een verschil... :)

      Verwijderen