zondag 10 april 2016

Over opbergen en ontspullen

Vrijdagavond. Het weekend staat voor de deur maar ik erger me dood aan de rommel in mijn werkkamer en besluit te gaan opruimen. Soms kan het zo'n bende zijn op mijn bureau!

Je moet weten dat ik nogal rommelig van aard ben en overzichtelijk niet echt mijn middle name is. Een stap in de goede richting was de mooie werkkast die ik onlangs vond met ontzettend veel vakken erin. Perfect voor alle spullen voor mijn Etsy shop! Sindsdien is de regel namelijk: wat er niet in past, moet weg. De kast is groot genoeg voor een fijne hoeveelheid inpakspullen, stofjes, lintjes, gereedschappen, vintage tassen en sjaaltjes, oude zwartwit foto's, maskingtape, naald en draad, enveloppen, doosjes met nog meer kleine knoopjes, belletjes, enzovoort. Voor de grote hoeveelheid kleding uit de webshop heb ik sowieso in een aparte kast dus geloof me: ruimte genoeg!

Maar toch kreeg ik het vrijdag dus op mijn heupen en dus begon ik met het pakken van plastic kratten en ben ik gaan sorteren - opbergen en ontspullen zeg maar ;) Met Koningsdag in het vooruitzicht heb ik besloten van flink wat dingen afscheid te nemen. Het gaat de goede kant op!

Fijne zondag nog!

Liefs

PS: hebben jullie de gastblogs van de VerzamelaarsJaarbeurs al gezien? Ik schreef onder andere over het mooi opbergen van waardevolle en dierbare spullen. Je kunt de gastblogs hier teruglezen.

2 opmerkingen:

  1. Ontzettend herkenbaar hahaha Wat een mooie spullen allemaal! Ik ga een kijkje nemen bij de website!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is soms nodig en ook erg fijn om er 'de bezem' eens flink door te halen.

    BeantwoordenVerwijderen