zondag 17 april 2016

Caravanity Supertrips {Boeken}

Wat voor vakantietype ben jij? Begint het bij jou in de wintermaanden al te kriebelen en heb je in het voorjaar de hele reis al geregeld? En weet je dan al precies waar en wanneer je gaat overnachten? Ik kan maar één ding zeggen: respect! Ik vind het echt ontzettend knap wanneer vrienden hun hele trip hebben geregeld en dat ruim van tevoren. Mijn lief en ik zijn  daar niet zo heel erg goed in (zacht uitgedrukt)... Het is zelfs volledig het tegenovergestelde! Het voornemen is er wel hoor, maar het staat gewoon onderaan de prioriteitenlijst zeg maar ;)



Waarom ik hierover begin? Ik heb een ontzettend leuk boek binnen gekregen waarvan ik zeker weet dat jullie het geweldig gaan vinden. Of je nou een ontzettende planner bent of juist heel erg op mij lijkt en nu nog geen idee hebt wat je deze zomer wilt gaan doen: jullie zullen hoe dan ook verliefd worden op het boek Caravanity Supertrips.



Schrijfster Femke Creemers is een enorme kampeergek en een topper in het vinden van leuke plekjes. In dit boek heeft ze al die leuke adresjes verzameld en neemt ze ons mee naar Duitsland, Belgie, Frankrijk en ons eigen kikkerlandje. Kort en bondig vind je er informatie over de omgeving, tips voor campings, restaurantjes en leuke plekken om te bezichtigen. Bij het lezen ervan kreeg ik helemaal zin om mijn boeltje te pakken en op weg te gaan!

Het boek staat vol met prachtige foto's van caravans en campers die een make-overs kregen. Volgens mij is er niemand die niet wegdroomt bij het zien van dat ontzettend stoere groene volkswagenbusje op de foto hierboven.
Titel: Caravanity Supertrips
Auteur: Femke Creemers
ISBN: 9789021561325
Prijs: 18,99 euro

Is er een minder leuke kant aan dit boek? De keuzestress! Zoals Femke zelf schrijft: kiezen tussen al die leuke bestemmingen kan lastig worden, maar knoop een paar trips aan elkaar en je hebt een supertrip XL. Opgelost! Je kunt het boek o.a. hier kopen.

En nu... inpakken en wegwezen! Of over 6 weken, dat mag natuurlijk ook ;)

Liefs!

2 opmerkingen:

  1. Lijkt me een erg mooi boek.
    Ieder jaar weer, zeggen we dat we op tijd gaan reserveren en ieder jaar weer lukt dat niet;
    aan de andere kant hou ik eigenlijk ook best wel van de spontane, vaak late, beslissingen; levert vaak onverwachte en verassende bestemmingen op.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn te merken dat ik niet de enige ben! Ook dit keer is het me niet gelukt en moeten we nog alles regelen hihi. Het boek is echt een aanrader!

      Verwijderen