maandag 21 maart 2016

Hello Monday #8

Goedemorgen! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Wij lagen helaas massaal in de lappenmand dus heel spannende dingen hebben we niet gedaan. Gelukkig staat het lange paasweekend al bijna voor de deur voor een herkansing :)

Om de week fijn te starten heb ik weer een paar leuke links voor jullie:

♥ deze verzamelmuur voor stenen vind ik echt een heel tof idee en wil ik maken met Mees

♥ voor iedereen met groene vingers: kennen jullie dit superleuk adresje op de Nieuwe Binnenweg al?

een perfecte bos bloemen  (om uit te printen!)

♥ ik houd van dit soort Ikea hacks (want dan heb ik een excuus om nog meer leuke stofjes te kopen! :P) 

♥ nou vooruit... voor de planners onder ons... nog een leuke (gratis!) printable: een handige kalender voor de komende maanden


Fijne dag allemaal,

Liefs!

Bron foto

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen allemaal!! vooral de planner.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blogberichtje. Beterschap en hup naar het volgend weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even doorzetten... :) Komt goed! Fijne week weer Helmi!

      Verwijderen
  3. Hier ook griep sinds vorige week. Hopelijk zijn we met pasen weer allemaal beter.
    Dankjewel voor de leuke links. ideeën.
    De verzamelmuur voor stenen is echt super!

    BeantwoordenVerwijderen