woensdag 23 maart 2016

Give Away {de VerzamelaarsJaarbeurs}

 
Een aantal dagen terug kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan! Op 16 en 17 april om precies te zijn, dus zet het in je agenda :)

Ik krijg vaak de vraag: maar waar vind ik dan die leuke (vul maar in…) oude schoolkaarten / oude typemachines / jaren ’50 hoedjes / vintage tasjes /….? Nou… Hier dus!

Als je net als ik gek bent op vintage spullen moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen. Er is zoveel leuks te vinden. Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. En traditiegetrouw zal ik ook weer kaartjes verloten onder mijn lezers.

Ik mag namelijk 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 16 en 17 april!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de VerzamelaarsJaarbeurs af willen struinen?

♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)

♥ deelnemen kan t/m 10 april

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de VerzamelaarsJaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem hier een kijkje op de site voor meer info of check hier de Facebookpagina.

39 opmerkingen:

  1. Met mijn allerbeste vriendin die me onlangs het grote nieuws verteld heeft dat ze zwanger is. Van een tweeling nog wel! Over een aantal maanden heeft ze dus haar handen vol aan de kleintjes en zit zomaar spontaan een dagje eropuit er niet zo snel meer in. Omdat we allebei gek zijn van vintage, antiek en het afstruinen van marktjes lijkt het me fijn om, nu het nog (makkelijk) kan, samen met haar de Vintage Verzamelaars Jaarbeurs te bezoeken. Ik hoop daarom van harte dat we twee kaartjes kunnen bemachtigen en ik haar met dit uitje kan verrassen! Cornelia email: guppieblubblub@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Met m'n vrouw iris, nieuwe spullen scoren voor ons jaren 30 huis.
    Groetjes Bart
    Ierikbenhier@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Met m'n vrouw iris, nieuwe spullen scoren voor ons jaren 30 huis.
    Groetjes Bart
    Ierikbenhier@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Met mijn tante tine vogel omdat zij de enige is die net als ik van kraam naar kraam struint tot het einde en dan weer kraam voor kraam terug loopt. Van 9 tot 17.00 zoet!..�� muppedz@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou graag met een vriendinnetje de beurs willen bezoeken. We kennen elkaar nog niet heel lang, maar dit Is een mooie gelegenheid om onze band te versterken. We houden allebei van Vintage en ook van muziek en struinen graag de markt af om onze lp collectie te vergroten en zo lekker thuis te kunnen luisteren met een drankje erbij! Geheid dat dit een super leuke dag gaat worden, want niet alleen zij zal meegaan maar ook nog andere vintage liefhebbende vriendjes en starwars fans. Groetjes Laura! Email:laukie_112@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lekker struinen op deze super beurs is altijd raak ik ga nooit met een lege tas naar huis arie@robinsmit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met mijn vriend Frederik! Sinds een half jaar wonen wij samen en beide zijn we gek op 'vintage finds'! Hoewel we al wel een paar pareltjes thuis hebben (en sinds kort eindelijk een platenspeler, hoera!) kunnen we zeker nog wat inrichting gebruiken!

    nanda.tuinstra@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het liefst zou ik gaan met mijn oudste dochter van 16. Samen struinen wij jaarlijks voor dag en dauw met Koningsdag alle vrijmarkten in onze stad af. Voor mij is de verzamelaarsbeurs de ultieme (overdekte!) variant op Koningsdag ;-)
    Groetjes,
    Martine (en Julie)
    mar10creatief apestaart gmail punt com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Met mijn vriendin natuurlijk! Na veel gratis rommelmarkten is het tijd voor het echte werk, maar helaas zijn de kaarten best prijzig. Ik vind het heerlijk om samen met haar de leuke spulletjes te ontdekken en herinneringen van vroeger te delen.
    marloutegelaers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Met mijn allerliefste boyfriend.. die super hard voor mij werkt om mijn eigen bedrijf zo snel mogelijk van de grond te krijgen.. Zijn hobby is old skool games.. en daar vind je er super veel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou graag met mijn beste vriendinnetje de verzamelaars jaarbeurs afstruinen. Samen zijn we een top team en komen altijd thuis met mooie antieke sieraden, tassen en grappige hebbedingetjes. Met een gratis kaartje zou het helemaal tof zijn :D
    Email: badeendje.anniek@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou graag met mijn beste vriendinnetje de verzamelaars jaarbeurs afstruinen. Samen zijn we een top team en komen altijd thuis met mooie antieke sieraden, tassen en grappige hebbedingetjes. Met een gratis kaartje zou het helemaal tof zijn :D
    Email: badeendje.anniek@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Met mijn vader (nog net 86). Die kan zoveel moois vertellen over dingen van vroeger! Ik kan er zo van genieten! Die heeft overal wel een mooi verhaal bij :-) plus ik spaar mooie oude spulletjes, voornamelijk beren. Nou genoeg goede redenen toch... :-):-) mijn email adres is carola.leentvaar@hpe.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Samen met mijn man. Hij is een groot liefhebber van deze beurs, hij is er al jaren altijd van de partij! Zo kan hij zijn eigen verzameling weer uitbreiden. Voor hem en dus voor mij de leukste dag van het jaar. Ik zou hem heel graag verrassen met kaartjes, dus duim duim duim...... emailadres basilicum1@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou graag de verzamelaarsters afstruinen met mijn beste vriend....
    Wij zijn sinds jaar en dag besmet met het schattenjagen op diverse markten en beurzen.
    Juist een vitrinekast gekregen en die zou gevuld mogen worden ��
    Als ik wird verkozen heel graag een mailtje naar mariellatempelaars@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Samen met mijn beste vriend Ruud. Wij komen naar elke verzamelaarsbeurs helemaal vanuit het zuiden. We nemen hiervoor de trein en laten ons niet afstoppen door welke spoorweg werkzaamheden dan ook.
    We maken er elke keer weer een gezellige vriendendag van met eerst een bak koffie en samen bijkletsen. Daarna gaan we allebei onze eigen weg op zoek naar mooie verzamel objecten voor onze collectie. Hij verzamelt alles van Tweety en edelstenen en mineralen. Ikzelf ben verwoed verzamelaar van science fiction en alles wat te maken heeft met Star Wars. Is altijd prijs. We helpen elkaar met zoeken naar geschikte objecten. Samen lunchen en de dag afsluiten met een lekker etentje hoort er dan vanzelfsprekend bij. AndreSanders67@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Marina Boudewijn24 maart 2016 om 12:51

    Iedere editie ga ik samen met mijn ouders naar de Verzamelaarsbeurs. Wij zijn alle drie echte verzamelaars en verzamelen alle drie totaal iets anders. Mijn vader is groot muziekliefhebber, dus die houdt van de CD- platenbeurs. Mijn moeder houdt van vintage en ik verzamel films/series en 'speelgoed' (lees: figures). Omdat we alle drie een totaal andere interesse hebben, zien we gezamenlijk de hele beurs. En dat is nou juist het leuke van verschillende interesses!

    Mocht ik winnen, dan koop ik er gewoon een kaartje bij en gaan we weer met zn drieën naar de Verzamelaarsbeurs!

    Dit is mijn e-mailadres: marina_boudewijn26@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met m'n cultuur maat Jochy Visser , de gedeelde liefde voor ambacht, handwerk en maatwerk loopt als een rode draad door onze vriendschap. Snuffelen en snuiven van alle kleuren en geuren all day long .
    Mijn ideale dag bestemming ��
    Emailadres is do.fransz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Met m'n cultuur maat Jochy Visser , de gedeelde liefde voor ambacht, handwerk en maatwerk loopt als een rode draad door onze vriendschap. Snuffelen en snuiven van alle kleuren en geuren all day long .
    Mijn ideale dag bestemming ��
    Emailadres is do.fransz@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met mijn vrouw en kindertjes! Wij verzamelen bijna alles ;) Leuke actie! Groeten Dennis

    dvansomeren@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met mijn lieverd, omdat we zelf al een beetje vintage zijn maar ons graag omringen met nóg oudere spullen zodat wij jonger lijken :-). Minx_s@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaah zo leuk! Ik doe ook weer mee dit keer! Ik wil heel graag met mijn man en ons zoontje gaan. Even er lekker uit met zijn 3en!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Met mijn lieve vriend Paul, zodat we eindelijk ons nieuwe huis kunnen gaan inrichten hoe wij het willen na een lange tijd dubbele hypotheken te hebben moeten betalen door de verkoop van ons vorig huis. Dit zou een mooi begin zijn als cadeau voor zijn verjaardag eind april :) anouk.__@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou heel graag met mijn vriend naar de verzamelaarsjaarbeurs willen. Het gaat momenteel niet zo goed met mijn vriend en ik zou hem hiermee willen verrassen. We wonen in het noorden van het land en we struinen hier al heel wat vlooienmarkten/kringloopwinkels en antiquariaten af en zouden dus ook graag eens naar deze beurs willen.

    anthearetrovintage@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga heel graag met mijn zwager. We houden allebei van nostalgische, retro en vintage spullen voor ons interieur. We struinen wel apart, want dan kunnen we zolang als we willen bij dat ene fantastiche kraampje blijven hangen, maar koffie en lunchen doen we dan wel weer gezellig samen en nemen we meteen onze geweldige vondsten door. Groeten, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Samen met mijn moeder en zus samen de markt afstruinen!net zoals vroeger samen de rommelmarkten afgaan en nu soms nog steeds! Allemaal onze eigen stijl maar wel gezellig samen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Met mijn lief! Het lijkt me heerlijk om al die kramen af te struinen. Oh, kijk! En die... en die... heerlijk. Ik heb droom er al jaren van maar we zijn er nog nooit geweest! Ik heb al een paar pogingen gewaagd om hier een berichtje te plaatsen maar het lukt niet zo best. Ben ik zelf te vintage? Hoop dat het lukt!
    Groetjes, Lilian lproos@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke winactie! Ik kan er zelf niet heen gaan dat weekend maar wens de winnaars veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou graag samen met mijn lieve vader naar de verzamelaarsbeurs gaan,hij heeft een zwaar jaar achter de rug en wel een gezellig dagje uit verdient. tillyadmiraal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou heel graag met mijn lieve vriendje naar de verzamelaarsbeurs willen gaan, zodat we lekker op zoek kunnen naar mooie oude spullen voor ons nieuwe huis

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou graag met mijn ex hulpje er heen willen zij heeft mij enorm geholpen maar door helaas dat ze nu zelf ook gezondheid problemen heeft kan ze niet meer bij mij komen helpen met huishouden! Heel erg jammer voor ons beiden! Maar ik zal haar dan wel heel erg willen bedanken door samen naar de verzamelbeurs te gaan! Ze is een echte verzamelaar van allerlei dingen van oude vergieten tot kleine kastjes en waxine lichthouders etc!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dit zou geweldig zijn om mijn man daar mee te verassen! En het zou toch geweldig zijn om jou ook daar tegen te komen.. Ik ben er nog nooit geweest dus zal wel mijn ogen uit kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Met mn lief Janos! Lekker neuzen en spullen zoeken voor ons nieuwe huisje :)
    Groetjes Femke (pekmef@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Marinus Boudewijn9 april 2016 om 22:15

    Mijn CD en LP verzameling heeft een flinke boost nodig. Ik heb echt een tiental CD's en LP's die ik graag aan mijn verzameling toe zou willen voegen. Hopelijk kan ik die op de beurs vinden. Ik zou graag de Verzamelaarsbeurs én platenbeurs bezoeken, zoals mijn dochter Marina Boudewijn hierboven eerder al heeft geschreven. We gaan áltijd. Het zou zo leuk zijn om eens gratis kaartjes te scoren: de kosten die we daarmee besparen kan ik dan weer uitgeven op de beurs zelf! Ik hoop dat we winnen, dan kunnen mijn vrouw, dochter en ik weer lekker uit ons dak gaan. Ik kijk er nu al naar uit! :D hierbij mijn e-mailadres: boudewijnmarinus@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Anja Boudewijn9 april 2016 om 22:19

    Op verzoek van mijn dochter, Marina Boudewijn, wil ook ik graag kans maken op twee kaartjes voor de Verzamelbeurs. Het bezoeken van de beurs staat al op de planning, zoals ieder half jaar. Wat is het toch genieten, die beurs. Het bijzondere aan deze beurs is het verschil in aanbod. Waar ik fan ben van antiek, is mijn dochter fan van film/serie merchandise en kan mijn man zijn ei kwijt op de Platenbeurs. Omdat we alle drie zo'n verschillende interesse hebben, lopen we met zn drieën de hele beurs af. Dat is juist het leuke! Op die manier zien we echt alles. Heerlijk! Het idee alleen al om daar volgende week weer rond te mogen lopen doet mij stralen. De verlanglijstjes zijn al gemaakt, het budget is al gespaard, het is nu alleen nog wachten tot 16 april! En tot 11 april, want hopelijk zie ik mijn naam dan verschijnen tussen die van de winnaars! Dit is mijn e-mailadres: fam.m.boudewijn@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Nu ik een eigen Pop Up Shop heb, vind ik geen tijd meer om kringlopen en rommelmarkten af te struinen naar de mooiste spulletjes. Gelukkig is een winkel hebben ook heel leuk! Ik zou super graag met mijn lieve vriend gaan die gelukkig mijn liefde (en verslaving) voor oude spulletjes deelt ❤

    Liefs, Sepha

    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Heerlijk om mooie spulletjes te zoeken, vooral jaren 20 en 30 zijn mijn favoriet en paspoppen! Het zou de eerste keer zijn dat ik deze beurs bezoek, lijkt me super inspirerend!

    BeantwoordenVerwijderen