zaterdag 19 maart 2016

De VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!

Nog héél even wachten en dan is het zover! De VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 16 en 17 april om precies te zijn, dus zet het in je agenda :) Voor wie nog nooit op de beurs is geweest: het gaat hier om ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles waar mijn hart sneller van gaat kloppen: vintage kleding, retro speelgoed, jaren '50 meubels, oude schoolplaten, antieke jurken, typemachines en nog heel veel meer... 

Er zijn veel spullen te vinden die niet misstaan op een 'gewone' rommelmarkt, maar juist voor de ècht bijzondere items moet je hier naartoe gaan. Ik heb een zwak voor alles dat oud en stoffig is en ik kijk dan ook altijd mijn ogen uit. Helemaal in mijn element kan ik er dan ook úren rondlopen. Ik weet nog niet op welke dag ik zal gaan, maar ik ben van plan om vroeg mijn wekker te zetten want in het begin is het nog lekker rustig rondkijken.
 
Geef ik dit keer weer kaartjes weg? Ja natuurlijk! Het is een jaarlijkse  traditie om kaartjes weg te geven voor de beurs en ook dit keer mag ik weer 5x2 toegangskaarten verloten! Houd mijn blog goed in de gaten, want de Give Away zal over een paar dagen online staan.
Vorig jaar schreef ik in de aanloop naar de Verzamelaarsjaarbeurs een aantal gastblogs voor hun site. Ik vond het superleuk om te doen en zal ook de komende weken weer als gastblogger  aan de slag gaan. Houd hier de blog in de gaten! 
 
Zijn jullie weleens op de VerzamelaarsJaarbeurs geweest? En wat vond je ervan?

Liefs ♥

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Vorige keer kon ik er helaas niet naar toe, maar heb het nu in mijn agenda genoteerd! Ik ga je blog heel goed in de gaten houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh super leuk! Ik ga dit jaar ook weer een poging wagen! Zijn er eigenlijk ook stempels te vinden?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb weleens van die oude landkaartstempels gezien! En alfabetstempels, ook altijd erg leuk. Tip: ga vooral kijken bij stands met andere schoolspullen zoals oude leesplankjes, schoolplaten etc.

      Verwijderen