zondag 28 februari 2016

Over tijdgebrek en vroeg opstaan




Het leek er misschien even op dat ik het bloggen had opgegeven. Het is tenslotte al eind februari en ik ben een flink aantal weken afwezig geweest. De reden is simpel en voor sommigen van jullie vast herkenbaar: ik had gruwelijke tijdgebrek. Mijn verlof zat er namelijk op en ik vond het erg zwaar om na al die maanden weer aan de slag te gaan. Het duurde even voordat ik mijn draai weer had gevonden. Met mijn dochtertje gaat het ontzettend goed, maar de overgang van heerlijk alle dagen thuis naar héél vroeg opstaan, kolven op het werk en heel veel ballen in de lucht houden viel me - eerlijk gezegd - nogal tegen. Inmiddels heb ik mijn draai weer gevonden en tijd en ruimte om aandacht te geven aan die andere grote liefdes: mijn blog en Etsy shop!

Dus... tot snel!

Liefs ♥

8 opmerkingen:

  1. Herkenbaar, ook al zijn mijn 3 jongens volwassen. Ik kom altijd tijd tekort. Ik ga eens even kijken in je winkeltje. Ik twijfel zelf nog steeds om zoiets op te zetten. Werk ze en geniet van je dochtertje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon eens proberen joh! Ik heb een code waarmee je eerste 40 (als ik dat goed heb onthouden?) gratis zijn! Laat het me maar weten als je die wilt hebben :) Fijne week!

      Verwijderen
  2. Ik ben dol op Etsy, ik ga zeker een kijkje nemen in je shop!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijke site he? Ik kan er úren rondkijken hihi :)

      Verwijderen
  3. Herkenbaar! Een van mijn laatste blog berichten is heel gelijkaardig aan het jouwe. Ik ben enkel nog niet lang aan het werk en heb mijn draai nog niet volledig gevonden.
    Blij te horen dat het bij jou al gelukt is. Ben benieuwd naar wat er allemaal op de blog zal verschijnen de komende maanden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel succes met je draai opnieuw vinden! Dat zal - uiteindelijk - ook goedkomen, wacht maar af :)

      Verwijderen