maandag 7 december 2015

Hello Monday #7

Goedemorgen! Hebben jullie een fijn Sinterklaasweekend gehad? Wij hebben het gevierd bij mijn zus met opa en oma en alle kleinkinderen. Natuurlijk hebben we liedjes gezongen, waren vol verbazing toen er een zak vol cadeautjes voor de deur stond en dronken we liters chocolademelk met iets te veel pepernoten en marsepein. Helemaal zoals het hoort  dus :)

Om de week fijn te starten heb ik weer een paar leuke links voor jullie:
 
♥ deze muur met krijtbordverf vind ik echt te gek

♥ met dit papiervouwidee van blogger Ing-things ga ik vanavond aan de slag

gratis printable om je zelfgebreide cadeautje mee in te pakken

♥ 15 originele alternatieven voor een kerstboom

♥ nog zo'n leuke gratis printable: DIY photobooth props

Na zo'n druk weekend vond ik het wel fijn om lekker vroeg te starten dus ik heb al gesport en ga zo verder met de update van mijn Etsyshop en daarna een rondje kringloop doen. Hebben jullie dit vintage schoolbord al gezien? Hij is echt te gek en superleuk voor in de kinderkamer!

Fijne dag allemaal!

Liefs!

Bron foto

4 opmerkingen:

  1. Die muur met krijtborfverf is geweldig! Zoiets ga ik in mijn keuken maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helaas geen Sinterklaas gevierd hier, maar me gelukkig ook niet misselijk gegeten aan de pepernoten :). En wat een leuke ideetjes, vooral de photoboot props zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel slim van die pepernoten. Kerst en Ouden Nieuwe komen er natuurlijk ook nog aan! ;)

      Verwijderen