maandag 2 november 2015

Hello Monday #6

Goedemorgen! Hoe was jullie weekend? Wij hadden drukke dagen, met veel kraamvisite over de vloer. Zaterdagavond keken we de film Selma, over de burgerrechtenbeweging in de VS en een nieuwe wet die gelijkheid van stemrecht vastlegde. Mooie film die je zeker een keer gezien moet hebben!
 
Hierbij nog een paar links voor jullie om de maandag mee te beginnen: 

Deze illustratie vind ik echt te gek. Zou zo gaaf zijn als poster!

♥ Als je op zoek bent naar vintage kindermeubels dan vind je deze Etsy shop helemaal het einde.

♥ Sinterklaas is met stip mijn favoriete feestdag en gisteren maakte ik zelfs een Sinterklaas Pinterestbord aan. Laat de pepernoten en gevulde speculaas maar komen! Ik ben er klaar voor :)

♥ Zijn deze babywantjes niet superschattig? Die kleuren zijn ook zo mooi!

♥ Sinds kort is er een Sostrene Grene in Den Haag! Voor mij een stuk dichterbij dan Groningen, yes!

Zet 'm op vandaag en maak er weer een mooi weekje van :)

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Die illustratie dat moet wel Parijs zijn. Echt heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja die vintage kindermeubels….dan moet je wel een dikke portemonnee hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Soms wel ja! Maar alleen al kijken in hun shop vind ik inspirerend, zoveel leuks :)

      Verwijderen