zaterdag 17 oktober 2015

VerzamelaarsJaarbeurs {Giveaway}

Een aantal dagen terug kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 21 en 22 november om precies te zijn, dus zet het in je agenda :)

Ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in de Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: oude schoolkaarten, retro speelgoed, antieke meubels, geweldige typemachines, vintage kleding... Klinkt goed nietwaar? Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. En traditiegetrouw heb ik ook dit keer weer leuk nieuws voor jullie...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 21 of 22 november!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de VerzamelaarsJaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 16 november

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

119 opmerkingen:

  1. Ha, ik zou het liefst gaan met... mezelf. Alleen dus. Dus mocht ik een kaartje winnen heb je er nog eentje over voor een andere solist, haha. Ik ga graag op stap hoor met mijn man, of mijn dochter, of een vriendin. Absoluut, maar juist op deze beurs die zo groot is, snuffel ik graag in mijn eigen tempo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Manon, wat een leuke Give Away weer! Het lijkt me heerlijk om te gaan, samen met manlief die net als ik dol is op vintage, retro en alles wat een mooi tweede leven waard is! Maar... zoals je waarschijnlijk weet zijn we deze periode megadruk en op 23 november wordt onze oudste 15 dat we in dat weekend natuurlijk gaan vieren dus... ik geef de kans graag door aan andere verzamelaars ;-)
    Fijn weekend X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel graag! Vooral de mannen willen dit jaar graag heen. Zou wel een leuke verrassing zijn.
    Dat zou wel een mooi feestje zijn als mama die steeds zegt dat we niet gaan toch maar weer kaartjes heeft gewonnen
    Duimen gekruist dus! Fabianarnika@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, ik weet wel iemand die ik daar veel plezier mee doe, een vriendin die net als ik graag rondneust in kringloopwinkeltjes en op rommelmarktjes. De Verzamelaarsbeurs is zeker iets voor ons beide, wat zou dat een feest zijn. Ik hoor graag van je cm.embregts@gmail.com
    Fijn weekend en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De verzamelaarsjaarbeurs zou ik graag bezoeken met mijn vintagevriendinnetje Lotte. Zij zou zich daar net als ik uren vermaken met kijken, kijken en af en toe kopen.
    Groetjes en misschien tot dan en daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oehlalalalaaaa alweer zo'n leuke give away!! Ik heb het grote geluk dat mijn vriend mijn liefde voor vintage deelt. Samen gaan we graag naar rommelmarkten waar hij naar mechanisme spulletjes zoals typemachines zoekt die hij kan repareren en ik de mooiste schatten vind <3
    sephathijssen@hotmail.com
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk. Ik waag graag een kansje om mijn lief te verrassen. Het zou leuk zijn om een nieuwe aanwinst te vinden voor in ons rariteitenkabinet
    suusgeniet@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil het liefst gaan met mijn kringloopmaatje Julia! We zijn kringloopinkels gewend waarbij je zelf naar iets moois moet gaan zoeken. Moet je voorstellen: 2000 stands met alleen maar unieke items! whooooooo:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou graag samen met mijn lieve vader willen gaan, hij heeft net kanker overwonnen en kan wel een verzetje gebruiken! Zou hem hier dan ook graag mee verassen!
    tillyadmiraal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zou graag met mijn moeder willen gaan,, omdat ze zoveel steun heeft gegeven, ze verdient echt een dagje mee naar de beurs!
    esthervdm@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik ga dan samen met mijn overbuurtjes die ook net zo gek zn op de verzamelaarsbeurs en wij altyd voor elkaar klaarstaan. als ik ze zou winnen betaal ik het 3de kaartje zelf zodat we met zn 3en heen kunnen. imstam66@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit uitje is voor ons twee, mijn man en ik. Hij duikt de platenkoffer in, ik struik de vintage markt af, heerlijk alles bekijken en op zoek naar mijn servies om het compleet te maken. Halverwege de dag drinken we een gezellig bakje koffie. Mdroogendijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gezellig met mijn man, die is heel goed met een karretje waar alle gevonden spulletjes in passen. ook heeft ie een 40jarige chevrolet en daar past alles zo goed in!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Met mijn man de grootste verzamelaar aller tijden ;). Hij zou dolblij zijn met deze kans. We gaan duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Met mijn man de grootste verzamelaar aller tijden ;). Hij zou dolblij zijn met deze kans. We gaan duimen. basilicum1@live.nl

      Verwijderen
  15. Rockabella Sandra26 oktober 2015 om 12:05

    Afgelopen keer was voor mij de 1e keer verzamelaarsbeurs en ben ik alleen geweest omdat ik niemand zo gek kreeg om er de hele dag rond te struinen. Ik heb me prima vermaakt maar met z'n 2'en is toch veel leuker :-) Daarom ga ik deze keer gezellig schatzoeken op de beurs met een van mijn vriendinnen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga nog even nadenken over wie ik mee zou nemen maar mij lijkt het helemaal leuk om deze beurs te bezoeken. Mijn maildres: a.jeffrey@home.nl

      Verwijderen
    2. grinnik, hoe mijn reactie nou onder die van jou is gekomen, Sandra, snap ik niet helemaal maar ik wilde je nog wel ff tippen dat je je mailadres nog vergeten bent en dan kunnen ze je niet bereiken om te zeggen dat je gewonnen hebt :D

      Verwijderen
  16. Oh, wat een leuke actie. Samen met mijn man zou erg leuk zijn om mijn Beatrix Potter verzameling uit te breiden tijdens de VerzamelaarsJaarbeurs. Met meer dan 2000 stands moet er vast wat te vinden zijn. Heerlijk dat struinen door de 5 hallen.
    angela@beatrix-potter.tk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik ga het liefst met mijn jongste dochter. wij zijn allebei besmet met het verzamelvirus. zij met het berenvirus en ik met diverse virussen oa poppen en ansichtkaarten. we verheugen ons dan ook al sowieso op de beurs.
    mijn mailadres is: r.kirk@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil graag met mijn schoonmoeder gaan, kijken of ik haar kan inruilen voor een andere ouwe tang!
    Groet Eric.
    erichoutkamp@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik zou het heel leuk vinden om naar de beurs te gaan met mijn moeder! Ze heeft een nare tijd achter de rug en veel meegemaakt waardoor ze ook aan medicatie zat. Gelukkig is ze nu weer aan het afbouwen met deze medicatie en daar zijn we erg blij mee! Ik zou het haar erg gunnen om een middag even niet aan nare dingen te denken en veel leuke vintage spullen te scoren om het huis mee te pimpen en de verzameling uit te breiden. Dat zou vast wel lukken met al die stands :)
    mandyryntje@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaa, ik zou heel graag kans maken hierop. Mijn vriend is gek op antiek en alles wat te verzamelen is. We zijn hier nog nooit geweest, maar is wel heel vlakbij. En hadden het er laatst nog over. Het zou waarschijnlijk voor hem een heel walhalla zijn daar, dus zou super zijn om hier kans op te maken.
    nathaliexs@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Met mijn mannetje! Heerlijk samen snuffelen tussen mooie spullen!
    groetjes sanne
    slangenberg666@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Met mijn vriend! Onze hobby is om in het weekend in vintage stijl op pad te gaan en mooie plaatjes te schieten. We struinen graag rond op Marktplaats naar mooie vondsten maar ook de IJhallen zijn favoriet. De Vintage beurs in Utrecht is ons nog onbekend maar we zouden er heel graag heengaan!
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ja ik zou ze graag winnen voor mij en mijn lief! We zouden eerst er een weekend van maken, maar door omstandigheden kan dat helaas niet doorgaan :( dus gaan we 1dag! We ♡ vintage!
    Mijn mailadres is: lauraenninga@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja ik zou ze graag winnen voor mij en mijn lief! We zouden eerst er een weekend van maken, maar door omstandigheden kan dat helaas niet doorgaan :( dus gaan we 1dag! We ♡ vintage!
    Mijn mailadres is: lauraenninga@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ik zou graag mijn mijn maatje (mijn man) naar de beurs komen,
    Ik moet binnenkort een speciale behandelig ondergaan in het AZM Maastricht
    Zou graag met hem op ons gemakkie rondscharrelen door de hallen.
    We zijn allebei gek op oude spulletjes
    Email adres bommie48@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik zou de kaartjes weggeven aan mijn zoon en zijn vriend, die mijn liefde voor vintage delen. Ik heb zelf al kaarten gekocht online en het zou leuk zijn als ze mee kunnen. Maken we er een gezellige dag van. En dan gaan we met TWEE auto's, zodat we NOG meer kunnen kopen! ;-)
    astridaveling@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Met mijn broertje! We delen onze liefde voor muziek, dus kunnen we ons zeker uren vermaken op de platenbeurs. En daarna door de rest van de hallen voor al het ander moois. :)

    donna.neyens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik ga met mijn moeder, vriend en beste vriend van mijn vriend. Hebben er super veel zin in!
    Groetjes jennifer doublej25@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Dat is niet moeilijk...ik neem mijn eigen verzamelaar mee,hij is net zo gek als ik op verzamelen...;-)
    Voor ons zou de verzamelaarsbeurs in Utrecht de eerste keer zijn....ik ben benieuwd!
    IkorniQuilt@hccnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik ga met mijn man! Hij heeft echt een neus voor de juiste spullen! In tegenstelling tot sommige mannen vindt hij juist de perfecte jas, schoen, stoel of vaas! En daarbij hebben we ook nog eens de zelfde smaak en dezelfde voorliefde voor gebruikte spullen! Echt, zonder dat jullie het weten zijn jullie vet jaloers op mij, dat ik zo'n man heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik zou er heel graag heen willen met mijn vriend.
    m_sloterdijk@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik zou met mijn dochter van 21 willen gaan, ze zal niet lang meer thuis wonen dus ik ben blij dat we de liefde voor vintage spulletjes delen en ik met haar altijd een hele dag heerlijk kan rondstruinen op zoek naar leuke oude spulletjes :)
    monique.verbeek@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik zou graag met Mario Tack naar de beurs gaan, hij is een heel grote vintage liefhebber en zeer actief lid van de Belgische FB groep The Vintage Society. Hij struint geheid alle vintage winkels en markten af in België alsook deze in Noord Frankrijk. Toen ik hem over de beurs in Utrecht sprak, moest ie echter tot zijn schande bekennen dat ie er nog nooit was geweest.
    christel.braeckmans@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik zou naar graag naar de beurs gaan met Mario Tack, fervent vintager en zeer actief lid van de FB groep The Vintage Society. Mario vindt je geheid terug in Belgische vintagewinkels en marktjes, alsook deze in Noord Frankrijk. Toen ik hem over de beurs in Utrecht sprak, moest ie echter bekennen dat ie daar nog nooit was geweest.
    christel.braeckmans@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Met mijn broer natuurlijk! Heerlijk struinen op de platen en cd beurs
    oot_vermeulen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ga met mijn lieve schoonzus! Die is vast wel toe aan een dagje rust, zonder kinderen, na medische tegenslagen en zij houdt ook heel erg van leuke oude spulletjes!!
    Email pipi_lotta@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Gezellig met mijn broer! Heerlijk struinen op de platen en cd beurs
    oot_vermeulen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Met mijn broer natuurlijk! Heerlijk struinen op de platen en cd beurs
    oot_vermeulen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Zou graag met een goede vriendin gaan op zoek naar oude spulletjes voor bij onze steampunk en fantasykostuums.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik zou gaan met mijn studiemaatje en beste vriend Benno. Beide gek op oud spul, rommelmarkten en beurzen. Hij voor kerstballen, ik voor glas en beide voor alles wat glinstert (twee eksters!)
    emailadres: roelofhut@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik kan me helemaal vinden in het commentaar van Bertiebo! Lekker alleen gaan, op je eigen tempo, ... dus als Bertiebo het ene kaartje sint, bent ik kandidaat voor het andere ;-) lekker dagje snuffelen, leuke hebbedingetjes zoeken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik zou graag meenemen, mijn lieve vriendinnetje. Als ik haar kan besmetten met het vlooienmarkt en verzamelaarsvirus dan hoef ik voortaan niet meer alleen rond te struinen tussen alle mooie spullen én heb ik iemand die mij helpt bij mijn eeuwige twijfel:"zal ik het wel of niet kopen". marloutegelaers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik zou graag meenemen, mijn lieve vriendinnetje. Als ik haar kan besmetten met het vlooienmarkt en verzamelaarsvirus dan hoef ik voortaan niet meer alleen rond te struinen tussen alle mooie spullen én heb ik iemand die mij helpt bij mijn eeuwige twijfel:"zal ik het wel of niet kopen". marloutegelaers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Ik zou graag met mijn man willen gaan. We houden allebei van snuffelen tussen allerlei oude, mooie en leuke spulletjes. Ik ben gek op blikken en mijn man vind bijna alles met bootjes erop mooi. Doordat ons bedrijf over de kop is gegaan wonen we nu in een oude stacaravan met een klein bedrag aan leefgeld. Toch kunnen we genieten van de kleine dingen zoals schatgraven in kringloopwinkels op zoek naar kleine schatten. Het lijkt ons heerlijk om een dag rond te struinen tussen al dat moois op de verzamelaarsbeurs. Met vriendelijke groet van Mirjam Disselen. mrdisselen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Ik zou graag met mijn lieve schat de beurs bezoeken!!! Lekker rondneuzen tussen de oude spullen.
    Mijn mailadres is: arankavantongeren@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ik zou graag met mijn man willen gaan. We houden allebei van snuffelen tussen allerlei oude, mooie en leuke spulletjes. Ik ben gek op blikken en mijn man vind bijna alles met bootjes erop mooi. Doordat ons bedrijf over de kop is gegaan wonen we nu in een oude stacaravan met een klein bedrag aan leefgeld. Toch kunnen we genieten van de kleine dingen zoals schatgraven in kringloopwinkels op zoek naar kleine schatten. Het lijkt ons heerlijk om een dag rond te struinen tussen al dat moois op de verzamelaarsbeurs. Met vriendelijke groet van Mirjam Disselen. mrdisselen@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Ik zou heel graag met mijn schoondochter willen 22 november. Wij zijn afgelopen jaar geweest en hebben echte leuke dingen gevonden en gekocht. Dus, wij zouden er erg blij mee.
    Nu nog duimen!
    Tinaboshuijer@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Zou heel graag met mijn man samen gaan, zou ze daarom ook heel graag willen winnen ..lekker dagjes struinen in al die hallen!
    groetjes Lisa

    rebellisa@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Leuk! Ik zou er graag met mijn schoonzus heengaan, we houden allebei van vintage en doen de laatste tijd veel te weinig samen door de zorg voor onze kinderen, verbouwingen en een verhuizing. Mooie gelegenheid om rond te struinen en weer eens lekker bij te kletsen! Email: mjroodink@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Ik zou heel graag naar de verzamelaarsbeurs gaan met mijn beste vriendinnetje Lisanne. Ze is een hele tijd werkloos geweest en zat niet lekker in haar vel. Nu heeft ze sinds een paar maanden een hele leuke maar ontzettend drukke baan. We zien elkaar hierdoor veel minder. Het zou superleuk zijn als ik haar blij mag maken met een dagje struinen :) :)
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Mijn man en ik hadden net besloten: we gaan NIET. Wij zijn brocante verslaafden. Dus natuurlijk...als ik deze kaartjes win....dan gaan we dus WEL! (Summercannibals@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Mijn man en ik hadden net besloten: we gaan NIET. Wij zijn brocante verslaafden. Dus natuurlijk...als ik deze kaartjes win....dan gaan we dus WEL! (Summercannibals@gmail.com )

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Mijn man en ik hadden al besloten: we gaan NIET. Wij zijn brocante verslaafden. Dus als ik deze kaartjes win....dan gaan we WÉL.... (mijn emailadres achterlaten op een openbare pagina vind ik een beetje gek)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ha Sophie!
    Het lijkt mij geweldig om samen met mijn moeder naar de Verzamelaarsbeurs te gaan.
    We hopen daar een paar mooie Vintage-schatten te ontdekken op de beurs. ;)
    Met name leuke broches, daar ben ik al een tijdje naar op zoek!
    Groetjes,
    Bo
    b.vesze@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik zou graag met vriendin Marianne gaan. We zijn beiden gek op alles wat Vintage is! We zijn ook beiden creatief bezig met Vintage, Marianne het meest. Omdat zij letterlijk aan huis gekluisterd is vanwege haar gehandicapte dochter, neem ik haar graag een dagje mee naar deze geweldige beurs!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Als ik ga, zou dat zijn met mijn collegaatje en vriendin Tessa! Samen komen we dagelijks in aanraking met vintage omdat we allebei werken in een winkeltje met nieuwe en tweedehands kleding.
    Maar zoiets als de vintage jaarbeurs hebben we nog niet meegemaakt; een waar Walhalla moet dat zijn! Fingers crossed dus ;) info@aniekschiepers.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Ik zou graag met mijn vriendin Marianne gaan. We zijn beide gek op alles wat met Vintage te maken heeft en we zijn ook creatief bezig met Vintage, Marianne het meest. Omdat zij letterlijk aan huis gekluisterd is vanwege haar gehandicapte dochter, neem ik haar graag een dagje mee. a.d.c.hakkens@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Met Esther :-)
    dirkvb@xs4all.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Ik zou het liefst met mijn 18-jarige dochter gaan. Correcter ; ik zou nooit met iemand anders willen gaan. Het is haar lievelingsevenement en dat geldt ook voor mezelf. Zij omwille van de comic en stars wars merchandising en gadgets en ik doe buiten datzelfde ook graag de platenbaas erbij. Moeder-dochter dagje uit. Al verschillen jaren/edities. Een gratis ticket zou deze editie nog bijzonderder maken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Ik ga gezellig een dagje met Monique. We hebben elkaar een paar jaar geleden ontmoet bij een Springsteen concert en gaan sindsdien vaak naar allerlei concerten. En dat niet alleen, we blijken ook nog eens beide te kunnen genieten van rommelmarkten, kringloopwinkels en vintage. Kortom: een dagje verzamelaarsjaarbeurs en platen&cd beurs is ons perfecte dagje uit!
    Email: hannetjohannes@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Met wie ik wil gaan is makkelijk. .. mijn partner en ik gaan ieder jaar als kan. . Ook deze maand. Dus kaartjes winnen lijkt me super... kunnen we net iets meer daar uitgeven .. hihuhi
    Sandrathijs@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Hey!

    I am Daniel, a die-hard toy collector, looking around in flea-markets for the perfect find. I can't wait to go and check out the stands at VerzamelaarsJaarbeurs, I have never been there and it looks like the perrrrrfect place for some neat finds. I want to go with my precious lady, Noort, she is my number one helper in spotting great finds. Hoping to get a ticket! :)
    my mail: danielisler1@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Met mijn grote LP verzamelende liefde: hij naar de LP's en ik naar de rest van de beurs en tussendoor samen tijdens bakje koffie/ lunch elkaar gevonden schatten bewonderen. Liefde is samen naar VerzamelaarsJaarbeurs! e-mail: appartement25@homail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Ik neem absoluut mijn moeder mee! We zijn dol op struinen!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik zou graag met een goede vriend willen gaan,heb hem al minstens 3x beloofd om naar de platenbeurs te gaan maar is steeds helaas afgezegd. zou het zo gaaf vinden als ik hem nu blij kan maken met kaarten voor komende editie! kunnen we eindelijk een keer samen heen op jacht naar mooie platen!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. mijn email is mariskabotter@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Al 30 jaar vriend met ijn brandweermaatje, dus geen vraag met wie. Op zoek naar "hot"items Samn naar erzamelbeurs om een goede "eerste aanval"te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Samen met mijn vriend en al 30 jaar brandweermaatje, op zoek naar "hot items "om een eslaagde "eerste aanval"te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Als ik de kaartjes win, ga ik samen met Maaike. Wij hebben ooit de beurs bij toeval ontdekt en we gaan sindsdien 2x per jaar, een aantal jaar lang alweer. We zijn inmiddels heel goed op elkaar ingespeeld en weten precies welke route we gaan lopen :) Soms haken er vrienden of familieleden aan, maar wij zijn altijd de vaste kern. Dit om haar te bedanken voor haar vriendschap wil ik heeeel graag winnen!!!!!!!! :D :D xHester > jupiters@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Ja leuk! Dit wil ik winnen! Ik zou komen met mijn vriend en.. onze baby in mijn buik! Allemaal toffe spullen voor de toekomstige babykamer. Vorige jaar ging ik voor te gekke hoedjes, opgezette dieren en kralenkettingen. Dit jaar voor de nieuwe uitzet en stiekem nog veel meer :) sarasmara@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik zou graag met mijn vader gaan. Een vader-dochterdag en samen heerlijk struinen over de beurs.
    Mijn mail: tabries@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ik ga graag met mijn vader. Een vader-dochterdagje en lekker struinen op de beurs.
    Mijn mail: tabries@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ik zou er erg blij mee zijn, ik ben een verzamelaar "pur sang" , zou mijn man graag mee nemen om te sjouwen....
    eajmvandongen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Leuke actie!
    Ik zou graag met mijn schoonzus Ans gaan, want we struinen altijd samen rommelmarkten en kringloopwinkels af.
    Hier zullen we zeker iets moois vinden :)

    email: mariannegillot@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Voor mij en Jos Verhoef alles afstruinen is onze lust en ons leven ingridbronius@me.com

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Oooh wat zou dat fijn zijn om na een jaar eindelijk naar de verzamelaars Jaarbeurs te mogen komen.
    We komen niet altijd erg ver van huis vanwege financiële kwesties maar ook door dat ik veel bedlegerig ben.
    M'n lief is helemaal gek van StarWars en ik helemaal van alles wat maar oud of vintage is .
    We zullen onze ogen uitkijken dat weet ik zeker.
    Het zou alvast een geweldige plek zijn om onze trouwkleding te gaan kopen.
    We gaan heel hard hopen!!
    Groetjes Gaby & Dominique
    kiwimaori@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Oooooh wat zou dat fijn wezen we kijken hier al een jaar naar uit .
    We komen niet altijd ver van huis door financiën of doordat inzien op ben lig maar dit zou een geweldige plek wezen om voor ons onze trouwkleding te kopen en natuurlijk onze ogen de kost te geven .
    We gaan heeeeel erg hopen dat we daar deze maand nog mogen lopen.
    Groetjes Gaby & Dominique .

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik zou graag willen gaan met mijn allerbeste vriend die met heel zijn ziel en zaligheid vintage auto's restaureert. We houden allebei enorm van vintage spullen! Sanne Mook. Mijn e-mail adres is sannemook1978@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Ik zou er natuurlijk met Renate Lomans naartoe gaan! Als er iemand in het verre 'zuiden des lands' retro is, dan is zij het !
    email: kaivandooren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Ik wil heel graag gaan, samen met mijn 2 vriendinnen en daarom willen wij die kaartjes winnen, want dan zijn wij buiten zinnen, rennen wij naar binnen en gaan we met veel plezier aan de 1e kraam beginnen nadat we uiteraard eerst voldoende bestedingsgeld zijn gaan pinnen!
    Teskelis@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik zou heel graag met mijn lieve schoonvader willen gaan.
    De vorige hebben we moeten missen, omdat ik in mijn kraambed lag.
    Dit zou dus een super leuke verrassing voor ons zijn!
    marijeodile@ gmail.con

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Al sinds mensheugenis Vintage minded en liefhebber van verzamelbeurzen neem ik mijn beste vriend mee, die ik al 35 jaar ken;....alleen al door de sfeer en het leuke contact tussen verzamelaars en kopers is het voor iedereen een aanrader, om te gaan!
    ljswartz@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Ik wil met mijn lieve vriendje de verzamelaarsbeurs afstruinen. We zijn samen dol op verzamelen en 21 november vieren we ook nog eens ons vierjarig samenzijn! De beurs is natuurlijk de perfecte plek om het te vieren en om een mooi cadeautje voor ons te vinden! amandapinatih@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Ik zou graag met een goede vriendin gaan. We proberen al een aantal jaar te gaan maar er komt steeds iets tussen dit jaar zijn we echt vanplan te gasn het zou super leuk zijn we dan een paar vrij kaarten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ik zou heel graag met een goede vriendin van me gaan. We proberen al meerdere jaren te gaan maat er komt steeds wat tussen. Dit jaar zijn we van plan toch echt te gaan. Als we ook nog eens vrij kaarten hebben zou dat het uitje nog leuker maken!!

    Mail: tinus12(AT)gmail(DOT)com

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Ik zou graag samen met een vriendin er heen gaan . Altijd erg gezellig om samen er op uit tegaan . En kunnen we erg goed gebruiken dus die 2 kaartjes zouden ons een top weekend geven.

    Mail: stephiej1985@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  88. zou heel graag samen met mijn man gaan. mijn email is snoefiedog@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Met Paulien Bosman!!! Zoals we al jaren doen!
    Noortje Molenaar: noortjedoomjj@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik zou heel graag samen met mijn man gaan. Wij zijn er dol op op lekker te snuffelen in de hoop leuke dingen te vinden om mee naar huis te kunnen nemen. Aangezien ik nu al weken herstellende ben van een operatie zou dit mijn eerste uitje.
    Email : rjmderijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ik zou heel graag samen met mijn man gaan. Wij zijn er dol op om rond te kijken of er nog iets leuks te vinden islam om mee naar huis te kunnen nemen. Aangezien ik nu al weken herstellende ben van een operatie zou dit mijn eerste uitje worden.
    Email. rjmderijk@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Hooi, wat een leuke give away! Ik zou hier heel graag naar toe gaan met mijn goede vriendin Joyce! Wij zijn nu samen bezig met het maken van een outfit voor een jaja echt bal! Daarom willen we graag rondsnuffelen of we nog leuke spulletjes kunnen vinden die er mooi bij staan.Zodat we als echte cinderella's kunnen verschijnen :)
    Mail:333dulucia@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Deze beurs is echt iets voor mij en mijn schoonzusje. Alletwee ooit beginnen met het verzamelen van het pastelservies van Petrus' regout. Maar ik heb meerdere verzamelingen!

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Ik zou graag samen met mijn vrouw gaan, ze is al jaren op zoek naar wat Disney beelden om de verzameling van haar moeder compleet te krijgen. Hopelijk zullen we tijdens de verzamelaarsjaarbeurs dan eindelijk succes vinden. Het zou tevens de 1e verzamelaarsjaarbeurs worden van ons zoontje, dus ook op zoek naar spullen van Bruine Beer om hem blij te maken.
    Email: igp.willems@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ik wil graag mijn vriendin Coos verrassen. Samen snuffelen, foto's maken (#vintage) en natuurlijk lekker geiten. feikje.meeuwsen@casema.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Zou heel graag samen met mijn vrouw gaan, die echt van alles verzamelt , dat wordt super genieten!
    Hans

    hans6067@online.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Naar deze beurs ga ik liefst met..... Mijzelf! Omdat er heel veel te zien is, heb ik een strak schema van kramen die ik wil bezoeken. En dan ook niet afgeleid worden door andere kraamhouders ook al lijkt het nog zo mooi..... tUssendoor gun ik mijzelf geen echte koffie of lunchpauze omdat ik iedere minuut wil benutten. Tussen de huidje en de volgende kraam snel een slok of hap meegenomen drinken en/of eten om niet helemaal van mijn. Stokje te vallen. Zo'n dag is het midden tussen topsport en waanzin dus. En als ik dan toch iemand graag wil nemen is het mij. Dochter Paulien die houdt ook erg van struinen. We zien elkaar dan twee keer! Bij het begin en einde ;-) Herman Roovers santingrundgren@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Heel graag zou ik deze kaarten willen winnen om samen met mijn vriendinnetje naar de beurs te gaan.
    We zijn druk bezig om van ons huis een warm thuis te maken.
    Nu al merken we dat, als we visite krijgen, mensen een lach op hun gezicht krijgen en blijven kijken naar het moois in huis. Maar... Het is nog lang niet af! (Alsof een huis ooit af is?! ;-) ) we zijn dus altijd op zoek naar mooie, bijzondere en unieke items die vol tot hun recht kunnen komen in een nieuw thuis. En struinen graag en vaak met kippenvel van al het moois, snuffelmarkten en 2ehands winkels af. Fleurtje@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Mijn omaatje is 84 jaar oud en zit in het beginstadium van Alzheimer. Heel graag zou ik haar de dag van haar leven willen geven. Vervlogen tijden herbeleven en misschien wel voor de laatste keer op deze manier een bijzondere dag waar ik haar mee kan nemen naar daar waar ze nu voornamelijk over praat en mee bezig is. Het vroeger en het toen, maar dan in het hier en nu.
    Het zou heel veel voor me betekenen... Supermooie give away en alvast bedankt voor alle moeite. Wacht met spanning af!
    Ief76@icloud.com

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik zou heel graag de kaarten willen winnen om samen met mijn vriendinnetje te gaan. We zijn druk bezig om van ons huis een warm thuis te maken.
    Als er visite komt zien we ook dat ze, nu al, met een glimlach rondkijken en zich blijven verbazen over de bijzondere spullen in huis. Maar het is nog lang niet af! (Alsof een huis ooit af is ;-) )
    We verzamelen vintage en Brocante en zijn dus altijd op zoek naar spullen die een nieuw thuis krijgen. Een dag op deze beurs zou een welkome verrassing voor haar zijn met veel "ooohh's aaaahh's" en kippenvel momenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Mijn omaatje is 84 jaar oud en zit in het beginstadium van Alzheimer. Heel graag zou ik haar de dag van haar leven willen geven. Vervlogen tijden herbeleven en misschien wel voor de laatste keer op deze manier een bijzondere dag waar ik haar mee kan nemen naar daar waar ze nu voornamelijk over praat en mee bezig is. Het vroeger en het toen, maar dan in het hier en nu.
    Het zou erg veel voor me betekenen. Mooie give away en alvast dank voor alle moeite! Wacht met spanning!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Mijn omaatje is 84 jaar oud en zit in het beginstadium van Alzheimer. Heel graag zou ik haar de dag van haar leven willen geven. Vervlogen tijden herbeleven en misschien wel voor de laatste keer op deze manier een bijzondere dag waar ik haar mee kan nemen naar daar waar ze nu voornamelijk over praat en mee bezig is. Het vroeger en het toen, maar dan in het hier en nu.
    Het zou enorm veel voor me betekenen! Mooie give away en dank voor de moeite! Wacht vol spanning af!

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Oh ik wil!!!! Ben net bij mn ex weg en mag nu mijn eigen stekkie volproppen met allemaal spulletjes die IK leuk vind! Ik wil heel graag mijn zusje meenemen die net zo'n vintage-idioot als ik is!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Graag zou ik naar de beurs willen gaan met mijn beste vriendin. Ik ben vooral dol op het (oude) vinyl wat op deze beurs ook meer dan aanwezig is, en voor haar zou het ideaal zijn om een leuke nieuwe inboedel bij elkaar te sprokkelen. Na een break-up is dit meer dan nodig.. haar huis is nu praktisch leeg! En waar kun je beter unieke items vinden dan op de Verzamelaars jaarbeurs? Dit is dus perfect te combineren op deze beurs! Beter dan welke kringloop dan ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Graag zou ik met mijn vriend gaan. Ik heb het geluk dat hij net zo'n vintageliefhebber is als ik zelf ben!

    arlette9876@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Ik ben vandaag jarig dus het zou een mooi en feestelijk cadeau zijn en ik zou dan mijn vriendin Marina meenemen want we zijn beiden gek van vintage! ! Jacquelineockers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Ik ben vandaag jarig dus het zou een mooi en feestelijk cadeau zijn en ik zou dan mijn vriendin Marina meenemen want we zijn beiden gek van vintage! ! Jacquelineockers@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Superleuk voor mij en mijn vriendin! Wij zijn allebei gek op retro en vintage spullen en zullen ons er zeker vermaken!

    Mijn mail is boris99@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Samen met mijn nichtje van 16 op vinyljacht. Op zoek naar de tofste bands door de jaren heen. alex@dekker.tv

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Ik zou het liefst gaan met mijn Belgische vriendin Lindsey die ik al 3 jaar niet gezien heb, en die ik op de beurs heb leren kennen. tinatruus@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ik wou graag mijn moeder verrassen, ze is op 22 Nov. jarig. Ze is dol op vintage dingetjes. Het zou een feestelijk cadeau zijn voor ons beide want ik ben ook jarig(eind Nov). gnouhthidinh@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Ik zou graag met mijn dochter naar de beurs gaan!
    Ze heeft dan net een tentamenweek achter de rug en dat zou een leuke verrassing voor haar zijn, omdat ze gek is op vintage decoratie.

    Mijn mail is: leenbol@kpnmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Wat een leuke actie en ik lees hem nog net optijd :) ik zou met mijn verloofde gaan, hij is net als mij, gek op vintage items.. En aangezien wij ons huis willen veranderen in een vintage tijdperk, willen wij samen kijken of we mooie items kunnen verzamelen!! Mijn email is e.harte@hotmail.nl Fijne zondag.. Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Heerlijk deze beurs en deze actie! Ik wil heel graag met mijn vriend gaan.
    We hebben net een huis gekocht uit 1900, die we weer in oude stijl willen herstellen.
    En wat past daar beter bij dan antieke spulletjes! (waar we allebei gek op zijn)
    Echt super om hier rond te struinen en unieke vondsten te ontdekken om het huis weer eer aan te doen.
    manon_degenkamp@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een leuke actie! Ik zou mijn moeder hier een groot plezier mee doen!
    Ze heeft net een nieuw huis en het is helaas nog heel kaal, maar met alle leuke spullen op de beurs en jouw tips zou dat helemaal goedkomen :)
    pauwkraan@icloud.com

    BeantwoordenVerwijderen