dinsdag 27 oktober 2015

Polkadots en vossenprintjes

Nu ik mijn zwangerschapskleding aan de wilgen heb gehangen ben ik vaak online aan het kijken naar fijne aanvullingen voor mijn kledingkast. Mijn wensenlijstje op dit moment bestaat o.a. uit een mooi vest voor de winter, fijne omslagjurkjes die niet al te basic zijn én waarin ik makkelijk kan voeden en schoenen (lees: laarzen! daar kom ik de herfst en winter het liefste mee door).
 
Ik begon dus vol goede moed rond te kijken, maar zoals altijd als ik op zoek ben naar iets specifieks, uiteindelijk ben ik een uur verder en heb ik niets van mijn lijstje gevonden. Sterker nog, mijn wensenlijstje is langer geworden haha.
 
 
 

Als er iets is waar ik een zwak voor heb dan zijn het jurkjes met een mooie print. Gooi er een paar polkadots of vosjes tegenaan en ik ben verkocht ;) Deze drie jurkjes zijn van het merk 60s London (wat ik nog niet kende, jullie wel?) en voor nu iets te zomers naar mijn zin, maar wat zijn ze leuk... Ik wilde ze in ieder geval met jullie delen. Dan is dat uur rondklikken niet voor niets geweest hahaha.

Liefs ♥

4 opmerkingen:

  1. Ik kende dit kledingmerk niet maar ze zijn inderdaad erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke jurkjes! Ben nog steeds opzoek naar een mooi basic jurkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die zijn echt prachtig! Helemaal mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen