maandag 19 oktober 2015

Ik word blij van...

...zelfgemaakte granola die net uit de oven komt, dat ruikt zó lekker ♥ plannen  maken met mijn lief voor een weekendje Antwerpen ♥ en meteen een leuk adresje vinden via Airbnb ♥ uitkijken naar het leukste weekend van november met de VerzamelaarsJaarbeurs op zaterdag en Flavourites Live op zondag ♥ een stapel tijdschriften krijgen van mijn vriendin en een uur lang niet van de bank komen ♥ Tony Chocolonely in de bonus ♥ kleine babyvoetjes ♥ wandelen in de herfst, in het bos, als het zonnetje schijnt en de lucht een klein beetje vochtig is... ♥ de bladeren die mijn zoontje na elke wandeling mee naar huis neemt ♥ de Pumpkin Spice Latte van Starbucks (mijn guilty pleasure...) ♥ Orla Kiely behang ♥ de verjaardag vieren van mijn zoontje (drie jaar alweer... wat gaat dat snel!) ♥ zijn glimlach als hij 's ochtends zijn zusje weer ziet ♥ lieve kaartjes in de brievenbus...

Waar word jij blij van?

Liefs!

10 opmerkingen:

  1. Wat een fijn lijstje! Ik werd vandaag onder andere blij van het Limburgse landschap, herfstkleuren, thuiskomen na een heerlijk lang weekend weg, een prachtige bos bloemen in de vorm van lampionnetjes, goudgele frieten en de Flow op de deurmat. Geniet van je week!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook al zoveel fijne dingen! Naar buiten gaan is echt zo leuk in de herfst. Jij ook een mooie week gewenst!

      Verwijderen
  2. Heel leuk, jouw lijstje! Tof idee ook voor een blogpost! Ik word blij van de vele, mooi gekleurde herfstbladeren, wandelingen met de hond maar ook lekker in de zetel breien, appelmoes met kaneel, warme chocolademelk en de eerste pepernoten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een knusse dingen allemaal :) Ga vooral zelf ook zo'n lijstje schrijven op je blog. Vind ik altijd leuk om te lezen!

      Verwijderen
  3. Heel veel leuke dingen staan er al tussen! Ik word zelf blij van nieuwe boeken, prachtige dagen tijdens de herfst en winter, nieuwe ideetjes en vesten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa... Het is nu ideaal vestenweer! Heerlijk! Welke boeken heb je de laatste tijd gelezen? Ik kan altijd nieuwe titels als tip gebruiken.

      Verwijderen
  4. De oostindiache kers die nog steeds bloeit, het nieuwsgierige winterkoninkje en een fijne vintage vondst :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die vind ik ook altijd zo mooi! Volgend jaar ga ik proberen of ze op mijn dakterras wil bloeien!

      Verwijderen
  5. Ik werd daarnet heel erg blij van mijn kleindochter die zei: ik ben jouw kleine dochter, toch Oma?

    BeantwoordenVerwijderen