maandag 26 oktober 2015

Hello Monday #5

Goedemorgen! Er staat weer een nieuwe week voor de deur! Ik heb verlof dus vroeg de deur uitgaan is er niet bij, maar de dag begon hier toch wel erg vroeg dankzij mijn zoontje. Hij moet nog erg wennen aan de wintertijd denk ik... ;-)

Hierbij een paar leuke links voor jullie voor een goede kick off van de week: 

♥ De serie 'How to get the vintage look' op Mollie Makes staat vol mooie plaatjes. Ik krijg meteen zin om mijn huis onder handen te nemen.

♥ Mmm... Tiramisu met pure chocola en pepernoten... Die ga ik onthouden voor Sinterklaas! Zie hier het recept van Brenda.

♥ Eén van de mooiere Ikea hacks is dit keukentje voor kinderen.

♥ Ben je gek op rommelmarkten en een trouwe kringloopbezoeker? Vergeet dan niet om mee te doen aan deze Give Away om kaartjes te winnen voor de VerzamelaarsJaarbeurs.

♥ Bij Think Twice in Antwerpen is nu alle vintage kleding 2 euro! Ik wist zelf een paar leuke jurkjes te scoren. Yes!

Maak er weer een mooie week van. Liefs!

PS: die mooie foto van Megan uit Mad Men vond ik hier

7 opmerkingen:

  1. Hier ook een kort nachtje! Mijn dochters waren al flink aan het rondspringen vanmorgen. Op de eerste dag van de vakantie...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is hier ook even weer wennen na het verzetten van de klok.
    Leuke dingen zette je hier op een rijtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En de avond valt ook al zo vroeg! Nou ja, kaarsjes aan en met een dekentje op de bank vind ik ook niet verkeerd ;)

      Verwijderen
  3. Hey Manon, Heb jij geen verlof? Hier hebben we nu Herfstvakantie en ondanks dat we niet vroeg op hoeven te staan stond onze Mees vanochtend ook veel te vroeg aan mijn bed te rammelen en hij is al 9 ;-) Fijne week maar dat gaat wel lukken met al die leuke dingen die jij met ons hebt gedeeld!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oeps, typefoutje! Ik heb namelijk wel verlof :) Geniet van de herfstvakantie samen ook al is het vroeg opstaan geblazen. Voor je het weet is Mees op een leeftijd dat hij het liefst de hele dag in bed blijft liggen ;)

      Verwijderen
  4. Tiramisu met pure chocola en pepernoten - o my god! Klinkt zo lekker:-). Als ik zo de keukentje zie, wil ik kids. Zo schattig.
    Bij think twice heb ik de allerleukste jurk gevonden voor 2 euro!!

    BeantwoordenVerwijderen