donderdag 15 oktober 2015

Fiep Westendorp op de muur {Wallpaper Stories}

De boeken van Annie M.G. Schmidt heb ik echt stukgelezen als kind (letterlijk ja! Jullie toch ook?) De tekenstijl van Fiep Westendorp vind ik nu nog steeds zó mooi. Bij Kek Amsterdam hebben ze nu een aantal prachtige illustratie als fotobehang uitgebracht. Superleuk voor op de kinderkamer! Wel aan de prijs dus ik heb nog mijn twijfels of we het echt gaan kopen, maar oh, wat ben ik verliefd...

Fijne dag vandaag! Wat zijn jullie plannen? Ik ga ons lekker dik aankleden (want brrr... wat is het koud) en lekker buiten wandelen tussen de herfstbladeren.

Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Jaaa... ik was dol op "Floddertje"! Te leuke boekjes waren dat!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook mijn favoriet! Samen met Pluk (de Stampertjes!) van de Petteflet :)

      Verwijderen
  2. Ohhh wat gaaf! Vooral die van de giraffe, jammer dat het zo duur is! Want dit zou inderdaad leuk zijn op een kinderkamer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap de hoge prijs wel, want het is echt iets bijzonders. Maar het is geen aankoop die je zomaar even doet ;)

      Verwijderen