dinsdag 13 oktober 2015

De VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!

Het is nog iets meer dan een maand wachten, maar ik heb er nu alweer heel veel zin in... Als je mij al langer volgt weet je waar ik het over heb: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 21 en 22 november om precies te zijn, dus zet het in je agenda :) 

Voor wie nog nooit op de beurs is geweest: het gaat hier om ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in de Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: zakhorloges, retro speelgoed, antieke meubels, oude wandkaarten, vintage naaigerei... Klinkt goed nietwaar? Ik vind het één van de leukste beurzen om te bezoeken omdat er zo ontzettend veel te zien en te koop is.
 
Begin van dit jaar schreef ik (voor de voorjaareditie) een aantal gastblogs voor de site van de VerzamelaarsJaarbeurs. Ook dit keer zal ik weer een aantal artikelen schrijven met daarin o.a. tips hoe je de mooiste items kunt scoren op de beurs, een DIY met oude foto's, mijn favoriete vondsten en inspiratie voor een bruiloft in vintage stijl. Neem dus zeker een kijkje op hun blog!



Het is inmiddels een traditie om kaartjes weg te geven voor de beurs en ook dit keer mag ik weer 5x2 toegangskaarten verloten! Houd mijn blog goed in de gaten, want dit weekend staat de winactie online.
 
Zijn jullie weleens op de VerzamelaarsJaarbeurs geweest? En wat vond je ervan?

Liefs ♥

8 opmerkingen:

  1. Volgens mij ben ik er 1 keer geweest. Ze hadden daar ontzettend veel leuke spulletjes maar als je met de trein gaat kan je natuurlijk niet teveel mee terug nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En je portemonnee zal er ook niet zo blij mee zijn haha ;)

      Verwijderen
  2. Dank voor de tip! Staat op de kalender. Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe graag een rondje mee, we zouden niet heen maar als we dan toch kaartjes winnen dan kunnen we niet thuis blijven natuurlijk. Heerlijk rondstruinen en genieten van al dat moois. Zwijmel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet! Nog een paar dagen, dan staat de winactie online!

      Verwijderen
  4. Ik ben één keer geweest en vond het super. Nog steeds spijt dat ik die prachtige ouderwetse kerstlichtjes niet meteen kocht. Ik legde ze even neer om met mijn man te overleggen en weg waren ze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Blegh... Wat vervelend! Is mij ook vaak genoeg overkomen ja. Daarom: bij twijfel meteen meenemen! ;)

      Verwijderen