vrijdag 23 oktober 2015

Antwerpen en een klein feestje

Maandagochtend tijdens het ontbijt: wat zullen we voor leuks gaan doen deze week? Ik heb zwangerschapsverlof en mijn lief had nu ook een paar dagen vrij dus we hadden alle tijd om iets leuks te plannen. En we hadden ook wel iets heel bijzonders te vieren: onze ♥ trouwdag (5 jaar inmiddels!!) ♥

We besloten om een dagje naar Antwerpen te gaan en speelden zelfs met het idee om er een overnachting aan vast te plakken. Ik vond het stiekem wel spannend om met onze kleine hummel (Sofie is nog maar een paar weken oud) op stap te gaan, maar het leek me wel erg tof om te kijken hoe dat zou gaan. Antwerpen is ten slotte niet súperver van Rotterdam, dus mocht het rampzalig uitpakken (?!) dan waren we zó weer thuis... En juist nu (in deze tijd van slapeloze nachten) konden we wel een relaxed dagje weg gebruiken.

Na een kwartiertje klikken op Airbnb kwam ik een heel leuk adresje tegen en na wat heen en weer mailen was het rond. Antwerpen, here we come!



Het werd een superleuke trip! We hebben vooral heel veel koffie gedronken, gewandeld en een beetje geshopt. Hoewel de regen maar naar beneden bleef komen, was het heerlijk om samen door te stad te lopen. Sofie sliep het grootste deel van de tijd in de kinderwagen en er was altijd wel een plekje om haar rustig te kunnen voeden (ja, die champagne was voor mij dus voor de vorm haha). Maakte ik mij van tevoren een beetje zorgen, dat was dus helemaal niet nodig. Het was heerlijk om er lekker tussenuit te zijn.

In een volgend blogbericht zal ik nog wat leuke adresjes delen. Wat wat is Antwerpen toch een heerlijke stad. Jullie moeten in ieder geval een kijkje nemen op de pagina van Jasper en Laura. Hun loft in het centrum van Antwerpen is echt geweldig en een dikke aanrader!

Nu ga ik lekker nagenieten en knuffelen met Mees (want die was dus een nachtje bij opa en oma en oh, wat heb ik dat mannetje gemist!).

Liefs ♥

PS: vinden jullie mijn horloge op de bovenste foto ook zo tof? Hij komt uit de deze collectie van Casio en ik vind hem zo heerlijk retro! Ik kreeg hem als onderdeel van een samenwerking met Lucardi. Als je zelf ook zo'n fijn klokje wilt hebben: hij is nu in de sale verkrijgbaar!

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal, gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo even weg! En wat fijn dat het ook goed ging met de kleine meid! Ik zou ook wel een dagje of twee weg willen maar met elke twee uur voeden is dat ook bijna niet te doen helaas. Kan natuurlijk wel maar dan hou je al snel weinig tijd over om dingen te bekijken doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik begrijp je wel hoor. Dat voeden vergt veel tijd (hier ook elke 2 á 3 uur) maar er waren genoeg leuke koffie- en lunchtentjes om even rustig te zitten. Ik kijk vaak een beetje op tegen buitenshuis voeden (al die mensen om je heen...) maar het ging me steeds makkelijker af :)

      Verwijderen