zaterdag 5 september 2015

Kinderkamer inspiratie + fijne kortingsactie

De onderste verdieping van ons huis is ingedeeld als kamer ensuite met een voorkamer als woonkamer, een ruime eetkamer in de achterkamer en sinds kort hebben we in de tussenkamer een fijne plek voor mijn oudste zoontje gemaakt om zich uit te leven met zijn speeltrein, Duplo, krijtbord etc. De weinige meubels in de speelkamer zijn een mix van Ikea en vintage met een stoere uitstraling, maar wel volledig speelproof ;)
 
Bij het Nederlandse merk Kidsdepot zag ik die combinatie van oude en nieuwe spullen terug in hun nieuwste lookbook (zijn die foto's niet prachtig?) en ik raakte op slag verliefd. Wat een ontzettend mooie spullen! De combinatie van kleuren en het materiaal zorgen voor die stoere, vintage uitstraling waar ik zo van houd.
 
Het leuke nieuws: bij webshop IkenIk kun je o.a. het bureau, de stoeltjes en de metalen bakken en krukjes van Kidsdepot (foto's linkboven en linksonder) nu hier met 10% korting bestellen. Gebruik daarvoor bij het afrekenen de code BTS2015 (geldig t/m 30 september).
 
Bij webshop Viva la Vintage kun je soortgelijke vintage schoolkaarten (foto rechtsboven) vinden en de knuffel (foto rechtsonder) is van Donna Wilson en vind je o.a. in deze webshop.
 
Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven! Kenden jullie Kidsdepot al? Wat vinden jullie van dit leuke Nederlandse merk?
 
Liefs ♥

2 opmerkingen:

  1. Ik kende het niet. Ik hou van de uitstraling van hout, maar ik zou niet snel ruw hout gebruiken in kinderruimtes. Daar ben ik net iets te praktisch voor :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goed punt ;) Je bent niet de eerste die het merk nog niet kenden, maar het is ook vrij nieuw. Fijne dag!

      Verwijderen