maandag 7 september 2015

Hello Monday #4

Goedemorgen! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Ik heb niet veel bijzonders gedaan (met 39 weken ben ik niet meer zo actief hihi). Het was flink aan het regenen zoals je weet dus ik heb vooral rustig aan gedaan: gelezen, wat gefröbeld met mijn zoontje en artikelen geschreven voor mijn blog. Ondertussen word ik wel nieuwsgierig naar hoe die kleine in mijn buik eruit ziet en of het nog lang gaat duren. Voorlopig nog geen baby in zicht, dus we zullen zien... :)

Hierbij nog een paar leuke links voor jullie om de week mee te beginnen: 

♥ Voor de kinderkamer van mijn oudste zoontje zocht ik al tijden naar een mooi lampje voor aan de muur. Uiteindelijk vond ik dit superleuke exemplaar op Etsy en heb ik meteen een bestelling geplaatst.

♥ De mooie muurdecoraties in deze Franse shop vind ik zó gaaf en perfect voor de kinderkamer!

♥ Over kinderkamers gesproken: hebben jullie deze kortingsactie al gezien?

♥ Een lekker winterse DIY: brei een boekomslag van wol

♥ Ook zo'n zelfmaker die ik heel graag wil uitproberen: deze wereldkaart van kurk

♥ Mooie (gratis!) kalligrafie printables

Maak er weer een mooie week van. Liefs!

PS: bron foto

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lampje heb je gevonden, de vos zal prachtig staan in zijn kamer. Nog even volhouden en rustig aan. Lieve groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De wereldkaart in kurk is geweldig, maar daar zie ik mezelf nog niet aan beginnen.
    Veel succes nog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Annelyse! Ik was trouwens ook flink onder de indruk hoor van het prikbord. Geen makkelijk DIY, maar zó mooi dat ik toch eens een poging ga wagen :)

      Verwijderen
  3. Zag de wereldkaart DIY en dacht dat kan toch niet zelf gemaakt worden, maar hij is echt prachtig! Het zal inderdaad geen makkelijke DIY zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel Tiene! Voorlopig nog steeds rustig hier... :)

      Verwijderen