zaterdag 12 september 2015

Happy weekend!

Het is alweer weekend! De afgelopen dagen heb ik al meerdere keren gedacht dat de bevalling nu toch echt zou gaan beginnen, maar nee... Net als bij mijn oudste zoontje is ook deze kleine hummel van plan om gewoon nog even te blijven zitten. Ik moet er wel een beetje om lachen. Ik had echt gedacht dat de baby er nu zou zijn!

Niet dat ik mij nu verveel hoor :) Genoeg blogberichten om alvast te schrijven (ik ga weer aan de slag als gastblogger voor de VerzamelaarsJaarbeurs!), genoeg laatste klusjes in huis om af te ronden en natuurlijk wil Mees ook gewoon aandacht. Samen knutselen we wat af! Omdat mijn buik inmiddels erg zwaar voelt blijf ik liever wat dichter bij huis. Gelukkig houdt hij erg van verven, kleuren, knippen en plakken en laat dat nu net ook mijn hobby zijn ;) Het enige dat me echt niet gelukt is (ondanks alle voornemens) is om achter de naaimachine te kruipen. En ik had zoveel leuke ideetjes! Maar dat is het verschil met je eerste of tweede kindje: je hebt toch je handen minder vrij.  Het boek dat je op de foto ziet is trouwens echt een dikke aanrader. Mijn zoontje is er gek op en we lezen het al weken meerdere keren per dag.

Ik wens jullie nog een heel fijn weekend toe! Ondertussen wachten wij hier gewoon nog even af hihi.

Liefs ♥

PS: volgende week komt er een superleuke Give Away aan in samenwerking met Studio Ditte! Als je net als ik fan bent van hun mooie ontwerpen vergeet dan niet om een kijkje te nemen :) 

9 opmerkingen:

  1. Spannend zeg dat het nu elk moment kan gaan gebeuren! Fijn weekend gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Een gek idee is het wel inderdaad dat je gewoon niet weet wanneer het zal beginnen...

      Verwijderen
  2. Wat een spannende tijd zeg, hopelijk laat de baby niet te lang op zich wachten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik wens je nog mooie momenten en nog wat geduld, het boekje ziet er leuk uit!!! oh die give away kijk iknaar uit, het is al zo lang geleden dat ik iets won! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! En het boekje is echt ontzettend leuk en raad ik je zeker aan. Morgen staat de Give Away online :D

      Verwijderen
  4. Spannend zeg! En wat leuk dat je voor de VerzamelaarsJaarbeurs aan de slag gaat als gastblogger!

    BeantwoordenVerwijderen