dinsdag 15 september 2015

Give Away {Studio Ditte}

Vandaag heb ik weer een ontzettend leuke Give Away voor jullie! De ontwerpers van Studio Ditte staan bekend om hun prachtige behang met originele patronen. Op hun website raak ik nooit uitgekeken en ik heb een aantal mooie dingen op mijn verlanglijstje staan (bijvoorbeeld dit wilde dieren behang voor in de tussenkamer. Zo leuk!). Studio Ditte heeft naast behang ook een mooie stationerylijn en leuke muurstickers om je huis mee te versieren, zoals bovenstaande knopen en bloemen stickers.
 
Ik verwacht niet anders dan dat jullie ook fan zijn van al het moois dat zij weten te maken :) Daarom vind ik het superleuk dat ik 5 (!) setjes muurstickers naar keuze mag weggeven!
 
Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ heel simpel... laat hieronder een berichtje achter met daarin je voorkeur voor een setje: één van de bloemenstickers (in de kleuren mint, roze of mint/roze) of één van de setjes met mooie knopen (in de kleuren mint, roze of gemengd).
♥ vergeet niet je mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen
♥ extra kans maak je door het liken van hun facebookpagina
 
Deelnemen kan t/m 4 oktober. De 5 winnaars maak ik daarna zo snel mogelijk bekend op mijn blog.

Ik duim voor jullie...
 
Liefs!

19 opmerkingen:

  1. Wat een leuke give away. Heel graag zou ik mee willen doen en een kansje willen maken op het setje met gemengde knopen. Ik ben al een hele tijd volger van hun facebookpagina.
    Groetjes
    Alet (aletvenhuizen@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie wat een leuke give away. .....oude dekens, kralen- en knopenfan dus ik ga een gokje wagen...... en doe mee voor de knopenmuursticker in gemengde kleuren. Wie niet waagt....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En voor het geval ik mocht winnen :-) .....bij deze mijn emailadres (was ik gewoon vergeten hoor :-)....)
    moniquevdzanden@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En voor het geval ik mocht winnen :-) .....bij deze mijn emailadres (was ik gewoon vergeten hoor :-)....)
    moniquevdzanden@zeelandnet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat noem ik nog eens een toffe give away! Wat zijn ze leuk die knopen :-)
    Persoonlijk ben ik als een blok gevallen voor de knopen in de kleur mint! Dus jaaa...
    ik waag graag een gokje!
    Groetjes Marloes (bymarloesthuis@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ooh die knopen gaan echt supermooi staan op mijn nu nog kale werkkamermuur

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga voor de vrolijke roze bloemenstickers! Voor mijn babynichtje :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een leuke actie! Ik doe graag mee en dan valt mijn keuze toch op de mintkleurige knopenstickers.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk! Ik ga voor de mintkleurige bloemenstickers... mijn mailadres is joselien@simmering.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel graag! Die mooie roze knopen, prachtig. Gekebruinsma@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ow zo gaaf!!! Ik ben idd ook helemaal weg van alles van Studio Ditte! Ik maak graag kans op de knoopjes gemengd!
    Fijne dag! Liefs Ivon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik ben helemaal weg van de mintkleurige bloemenstickers. Zo mooi!!! Mijn mailadres is peter.liesbeth1@telenet.be

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi, wat een mooie give-away! De bloemetjes, zijn prachtig, alle sets, maakt niet uit! marthevandervorst@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ik doe mee!
    ik vind de bloemenstickers erg mooi!
    facebook geliked; zoe louwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik doe graag mee voor de bloemenstickers met roze/ mint of mint
    Hopelijk gaat alles goed met S?
    Groetjes!
    tineadriaens@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik doe héél graag mee voor een gemengd setje knoopjes. Supertof om mee te decoreren!
    De facebookpagina likete ik al :)

    Groetjes,

    Tiene

    wygers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oehalalalaaaa wat een fantastische give away! Ik hou van vintage knopen, het sorteren is een geliefd klusje. Het zou super zijn om de gemengde knopen set op de muur van mijn naaikamertje te kunnen plakken!

    Liefs,
    Sepha

    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk!!! Ik wil die roze knopen wel voor in de hal! Adres: annemieke.vogel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk!!! Ik wil die roze knopen wel voor in de hal! Adres: annemieke.vogel@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen