donderdag 13 augustus 2015

Stoere kinderkamer accessoires {favorieten}

Zo'n drie jaar geleden kochten wij een kluswoning. Het bleek een langdurig maar superleuk project! Het voelt zo goed om er je eigen plekje van te maken. Al dat harde werken wordt echt beloond. Op dit moment zijn we bezig met de laatste verdieping en het einde is dan echt in zicht... Inmiddels is de verdeling als volgt: mijn lief doet het grotere kluswerk en ik houd me bezig met  het betere... shopwerk ;) Met mijn dikke buik (ik ben in september uitgerekend) laat ik het klussen even voor wat het is.
 
Op dit moment is de nieuwe webshop van VTwonen een aanrader en heel fijn om rond te neuzen. Je kunt er veel leuke spulletjes vinden en er zijn leuke kortingsacties, onder andere op muurdecoratie! Vandaag een aantal items die superleuk zijn voor de kinderkamer:

Top metalen krukjes van Kidsdepot // tijger wandklok // vogel muurstickers van Kek Amsterdam (nu met 10% korting) // XXL kleurplaat voor een klein prijsje

Midden Lekker warm vossenplaid van Jip // vloerkleed van Bloomingville

Onder wereldbol van hout // dubbelzijdige muurvlaggetjes Wish en Love (nu met 10% korting)

Geniet van deze zomerse dag!

Liefs ♥

1 opmerking: