zondag 9 augustus 2015

Merve Ozaslan {vintage fotografie}



Vandaag wilde ik een ontzettend mooie serie collages met jullie delen. Deze kleurrijke collages zijn gemaakt door de Turkse Merve Ozaslan en ik vind ze stuk voor stuk prachtig! De combinatie van zwart wit foto's en natuurfotografie levert iets heel bijzonders op: het 'gewone' wordt opeens surrealistisch. Ontzettend mooi gedaan!

















Meer van deze prachtige collages vind je hier. Wat vinden jullie van haar collages?

Geniet van jullie zondag.

Liefs!

7 opmerkingen:

  1. Wow... wat bijzonder fijn dat je dit met ons deelt wat et verdient respect. Ik heb ervan genoten Sophie.
    Lieve groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt prachtig. En inderdaad, stuk voor stuk. Maar die waarop een landschap in een menselijk figuur zit (zoals de laatste), ietsje minder! Bedankt voor het delen, Gea!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snap wat je bedoelt. Mijn favorieten zijn dan ook de eerste twee :)

      Verwijderen