woensdag 26 augustus 2015

Ik word blij van...


♥ Over een paar weken ben ik uitgerekend en kunnen we onze kleine hummel verwelkomen. Hoe zou ons kleintje eruit zien? Ik ben zó benieuwd! ♥ Die laatste weken met zijn drietjes zijn heel intens. Ik wil elk moment wel vasthouden ♥ Die héél tropische dagen trek ik niet echt mijn zwangere buik, maar ik geniet volop van het zomerse zonnetje. Op ons dakterras, lopend door de stad, bij lieve vrienden in de tuin ♥ Waterijsjes zijn mijn life saver. Ik heb het alle dagen zo warm! Soms heb ik er 's ochtends al twee achter mijn kiezen ♥ Ook fijn: lekker in bad liggen met kaarsjes en muziek van Ludovico Einaudi (misschien ken je zijn werk van Intouchables?) en écht ontspannen ♥ Mijn moeder die me helpt mijn to do lijstje af te strepen, mijn vader die komt klussen, mijn lief die het niet erg vindt om een rondje Ikea te doen omdat ik nú een nieuwe plank wil ophangen in de keuken (hoe bedoel je nesteldrang??), cadeautjes, kaartjes en lieve whatsappjes van vriendinnen ♥ Eindeloos boekjes lezen met mijn zoontje ♥ Mijn twee mannetjes samen zien voetballen ♥ Sporten op woensdagavond ♥ 's Ochtends vroeg naar het strand ♥ Stapels tijdschriften lezen ♥ Knutselen met mijn zoontje: krokodillen van eierdozen, bomen tekenen en vol plakken met propjes en lekker kliederen met verf ♥ Fruitsalades en ontbijt op bed ♥ Genieten van die laatste zomerse dagen en weten dat er nog zoveel leuke dingen gaan komen ♥

Waar word jij blij van?

Liefs!

4 opmerkingen:

  1. Wat een fijne blij momentjes allemaal zeg! Lijkt mij heel gek dat jullie nu je laatste weken in gaan met zijn drietjes. Dat vond ik al gek voordat onze kleine geboren werd.... En succes met de warme dagen, i know how your feeling! Met die hitte golf zat ik er op een gegeven moment ook echt door heen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Laura! Gelukkig is het vandaag niet zo warm haha. Nog even volhouden dus :) Bedankt voor je berichtje!

      Verwijderen
  2. Maak er een mooie tijd van, nog even volhouden en ook dat gaat je lukken. Ik wordt gelukkig van onverwachts leuke dingen ondernemen en van mensen blij maken. En om mensen blij te maken is maar heel weinig nodig. Want zoals vast ook weet kan een glimlach je dag veranderen.
    Geniet ondanks alles van de kleine dingen!
    Liefs El

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het zijn de kleine dingen die het doen, niet? Ik doe rustig aan :)
      Liefs!

      Verwijderen