maandag 24 augustus 2015

Hello Monday #2

Goedemorgen! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Wij zijn zaterdag vroeg naar het strand gegaan en ik moet zeggen dat dat ook wel de perfecte plek was om lekker af te koelen in het water op zo'n warme dag. Zondag ben ik bezig geweest met het schrijven van gastberichten voor de VerzamelaarsJaarbeurs. De volgende editie zal plaatsvinden in november en boy, wat kijk ik daar nu al naar uit! Mijn gastberichten van afgelopen voorjaar kun je hier teruglezen.

Nog een paar leuke links voor jullie om de week eens goed mee te beginnen: 

♥ Deze appartementen ingericht in retrostijl zien er zó gaaf uit. Het is weer eens wat anders dan een gewoon hotel en Gent is altijd een goed idee voor een weekendje weg :) Wat een fijne stad is dat!

♥ En over overnachten gesproken: dit oude schoolgebouw kun je via Airbnb huren. Het lijkt me echt geweldig om daar een week te verblijven met familie of vrienden.

♥ Hoewel ik al een aantal jaar via crafty markten mijn vintage en handgemaakte spullen verkoop blijf ik tegen één ding aanhikken... En dat is het bepalen van de prijs van een product. Klinkt vast herkenbaar, niet? Hier vind je een paar handige tips die je als leidraad kunt gebruiken. Fijn!

♥ Binnenkort komt het Snorfestival eraan en wat is er een hoop leuks te doen! Wie van jullie is van plan te gaan?

Fijne week weer!

Liefs X

PS: die leuke zwartwit foto van The Beatles in Amsterdam vond ik op deze site.

1 opmerking:

  1. Ik heb ook zin in het snorfestival en probeer kaartjes te winnen bij verschillende blogs haha

    BeantwoordenVerwijderen