maandag 17 augustus 2015

Hello Monday #1

Goedemorgen! Hebben jullie een fijn weekend gehad? Wij hebben een fijn rondje Kralingse plas gefietst, een bezoek gebracht aan Madurodam en lekker bijgeslapen. Mijn verlof is begonnen en ik merk toch wel verschil met mijn eerste zwangerschap, want ik ben zó ontzettend moe... Meerdere keren per dag even liggen was dit weekend geen uitzondering. Nog een maand te gaan... :)

Om de week fijn te beginnen heb ik een paar leuke links voor jullie: 

♥ Mooi stukje over bloggende moeders van Making Nice in the Midwest.

Vanaf 1 september beginnen Femke en Steven ook een webshop met originele vintage meubels en woonaccessoires. In de gaten houden dus!

♥ Nog zo'n leuk snuffeladresje is de webshop Kat in 't bakkie met vintage meubels en een glansrol voor Corrie de kat.

♥ Creatief en een perfect cadeautje om voor je kindje in elkaar te fröbelen: dit leuke zelfmaakidee van vilt.

Ik wens je een fijne maandag toe.

Liefs!

3 opmerkingen:

  1. Geen maandag meer maar toch haha fijne dag (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en lief dat je ons tipt! Ik zie het nu pas. Je hebt ook een erg leuke blog!


    Groetjes,
Femke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan Femke! Succes met de laatste voorbereidingen. Ik kijk uit naar 1 september :)

      Verwijderen