zondag 12 juli 2015

Mooie dagen

Het is al een tijdje stil geweest hier op mijn blog... Niet omdat ik er geen zin meer in had - natuurlijk niet! - maar ik had er gewoonweg de energie niet voor. Op dit moment ben ik namelijk volop in verwachting van ons tweede kindje :)

Mijn buik is inmiddels flink gegroeid en wordt elke dag gekoesterd en geknuffeld door mijn twee lieve mannen. Allemaal zijn we in afwachting van dat kleine lieve mensje dat we over een paar maanden kunnen verwelkomen. Het zijn mooie tijden!

Geniet van jullie weekend :)

Liefs ♥

12 opmerkingen:

  1. Oh, dáár ben je druk mee! Ik miste je al. Van harte gefeliciteerd met dit blijde nieuws. Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hopelijk vindt je je energie weer snel terug, want mis je blogjes wel! Maar snap het helemaal. Hier is het ook al een tijdje rustig helemaal zo in die laatste week.. (Of wie weet moet ik nog twee weken wachten :P)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spannend hè die laatste periode? Ik hoop voor je dat die kleine niet te lang op zich laat wachten!

      Verwijderen
  3. Mooie dagen! Proficiat... Geniet er van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een fijne reden voor blog-afwezigheid, proficiat! Geniet van de mooie tijd! :-)

    BeantwoordenVerwijderen