dinsdag 12 mei 2015

Gratis downloads {Stationery}

 
Op blogs en via Pinterest kun je de meest bijzondere en kleurrijke gratis downloads vinden. Superleuk om neer te zetten of op te hangen in je woonkamer, de keuken of kinderkamer. En natuurlijk ook perfect als kleine cadeautje voor je lief, beste vriendin of als kraamcadeautje!
 
Vandaag deel ik een paar van mijn favorieten. Zo werd ik direct verliefd op deze papieren huisjes hierboven. En ze zijn zo te maken! Downloaden, uitprinten, knippen en met een beetje handigheid heb je zo een zelfgemaakte Parijse miniatuur. Deze leuke exemplaren vond ik hier.
 
♥♥♥
 
 
Printen en inlijsten maar! Dit leuke exemplaar kun je hier downloaden. Simpel, maar daar houd ik juist zo van :)
 
♥♥♥
Zijn deze kaarten niet mooi? Vooral die met de kleine bloemetjes is mijn favoriet. Je kunt de prints hier terugvinden. 
 
♥♥♥
 
 
 
'Grote Haas, kom eens hier met je oren. Ik moet je iets héél belangrijks vertellen. Raad eens hoeveel ik van je hou?' Het prentenboek over Hazeltje en Grote Haas wordt hier thuis bijna dagelijks voorgelezen. Dé perfecte poster dus om in de kinderkamer op te hangen! Je kunt hem hier gratis downloaden.
 
♥♥♥
 
Voor meer leuke gratis downloads kun je terecht op mijn Pinterestbord. Wie van jullie gebruikt er ook Pinterest? Ik zou het leuk vinden als je een link wil achterlaten van één van je borden, dan neem ik snel een kijkje :)

Liefs ♥
 

2 opmerkingen: