woensdag 18 maart 2015

Vintage kinderkleding {Etsy favorieten}

Op Etsy kun je ontzettend veel mooie dingen vinden, maar het is ook goed zoeken tussen de enorme hoeveelheid vintage en handgemaakte spullen. Daarom vind ik het leuk om af en toe een favorietenlijstje te maken van mooie producten die ik tegenkom. Natuurlijk deel ik die graag met jullie!

Ik heb weer een aantal leuke Etsy shops gevonden met stoere vintage kleertjes voor de kleintjes. Mijn favoriete items op dit moment:


jaren '50 schoentjes van Prettytidyvintage
t-shirt en broekje van OhMyGoshKosh
streepjes t-shirt van JennyandPearl
jurkje met konijntjes van Oldschoolkids

Laat die mooie lentedagen maar komen! :) Vinden jullie dat konijnentuniekje ook niet superschattig?

Fijne dag!

PS: neem vooral ook een kijkje in mijn eigen Etsy shop met vintage kleding en accessoires :)

2 opmerkingen: