woensdag 25 maart 2015

VerzamelaarsJaarbeurs {Give Away}

Een tijdje terug kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 11 en 12 april om precies te zijn, dus zet het in je agenda :)

Ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in de Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: zakhorloges, retro speelgoed, antieke meubels, oude wandkaarten, vintage naaigerei... Klinkt goed nietwaar? Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Plak er meteen een dag Utrecht aan vast, neem je beste vriendin, moeder of je lief mee en een volle portemonnee, want... je weet maar nooit wat je tegenkomt! Datzelfde weekend wordt in de Jaarbeurs trouwens ook de Mega Platen en CD Beurs georganiseerd. Met je kaartje voor de VerzamelaarsJaarbeurs krijg je gratis toegang :)

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. Het leuke is (en dat hadden jullie vast al gezien hihi)...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 11 en 12 april!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 5 april

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: in de aanloop naar de Verzamelaarsjaarbeurs zal ik een aantal gastblogs schrijven. Je kunt ze hier teruglezen.Voor openingstijden en andere info over de beurs kun je een kijkje  nemen op de site of check de facebookpagina!

41 opmerkingen:

  1. Wat leuk ! Samen met Lief !
    Ik verzamel pin cushion dolls en heb wegens omstandigheden al tijden geen beurs meer kunnen bezoeken. Ik doe graag mee met deze weggeefactie.
    Kan alleen maar op zondag, zou het echt heel leuk vinden ...
    lieve groet
    Mapi
    mmapi77@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh ik weet niet of er nog meer vintage in mijn huis past, maar snuffelen tussen de schatten met mijn vriend is nooit vervelend :)
    Xx Sepha
    sephathijssen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk en ik waag een gokje. Met wie? Mijn vriendin A kan wel een dagje uit waarderen en met haar zou ik gaan schatzoeken op de Verzamelaarsbeurs. Maar dat zou gezellig zijn!
    Leuk dat je ook gastblogs schrijft.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ontzettend leuk en ik waag een gokje. Met wie? Mijn vriendin A kan wel een dagje uit waarderen en met haar zou ik gaan schatzoeken op de Verzamelaarsbeurs. Maar dat zou gezellig zijn!
    Leuk dat je ook gastblogs schrijft.
    Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kan ik mijn moeder verrassen op een gezellig dagje uit! Rondneuzen tussen al dat moois.....heerlijk!! Groet Annemarie, Driemeiden@Yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ojaaa! Wat fijn! Ik zou met vriendinnetje M alle kraampjes heel fijn afstruinen opzoek naar mooie schatten en andere leuke fijne dingen :) papieravonturen at gmail dot com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met stip het leukste evenement van het jaar! Ik zou dolgraag mijn ouders met kaartjes verrassen omdat ze mij al een paar jaar helpen met de mega-verbouwing van mijn huis. Een gezellig dagje uit hebben ze ontzettend verdiend!
    cpj.keur@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag via VT Wonen je blog ontdekt en misschien wel meteen met mijn neus in de boter:)
    Mooi blog! Maar los daarvan: ik zou heel erg graag met zoonlief van 9 naar deze beurs gaan. Door omstandigheden brengen we te weinig 1 op 1 tijd door en aangezien hij en ik verzot zijn op markten aflopen zou dit een voltreffer zijn.
    Ik hoop, ik hoop:)

    En nu ga ik de rest van mijn avond je blog doorspitten...
    groet, lisettebaanvinger@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oei, ik zag net dat kinderen onder de 11 gratis zijn -misschien vervalt mijn deelname dan nu?
    Of je maakt een extra iemand onder de mededingers blij met één kaart, hihi.

    Groet!
    Lisette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi,

    Kaartjes voor de verzamelbeurs dan weet ik direct wie ik mee moet nemen mijn vader natuurlijk!
    Wij zijn beide gek op mooi spullen bekijken en dit is een perfect dochter-vader uitstapje. Ik maak al vast wat plek vrij in mijn huisje!

    Groetjes,
    Loes
    loesvangennip@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi

    heerlijk met schoonvader , een mannen dag. struinen tussen de vele mooie stands
    groetjes herman en pierre . herrviss55@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou graag met mijn vriend Erik naar de verzamelaarsbeurs willen :-)
    Ons huis begint steeds meer een vintage/retro museum te worden. De verzamelaarsbeurs is het paradijs voor ons <3

    amandadenoord@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. natuurlijk met mijn Huby we struinen altijd samen de beurs af
    gr Ivonne
    arie@robinsmit.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo! Mijn vriend en ik wonen 1 jaar in Amsterdam. We zijn uit Oostenrijk en Werken hier :) ik ben sinds Oktober aan het taal leren en vind het leuk!! We verheugen ons sinds de Winter op de grote vlooienmarkt in Utrecht omdat er niet zo'n mooie vloienmarkt is in Oostenrijk. We houden van vintage en mijn vriend is platten-Fan! Misschien zijn we gelukkig?? :)))

    Mijn Email: annawaibel@gmx.at

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Graag zou ik samen gaan met m'n schoonzusje......op en top vintage girl ! Zelf zoek ik altijd naar leuke items (lees stofjes) om te verwerken in mijn producten. info@metimpact.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Met mijn man, hij is ook een echte verzamelaar...
    eajmvandongen@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo, wij houden gewoon van dat hele vintage gedoe, mijn gezinnetje bestaat uit mijn dochter(18) en ikzelf(50) en de tickets zijn voor mij financieel niet haalbaar als alleenstaande mama, daar we ook al van heel ver moeten komen en dus het vervoer al duur zal zijn, ik zou deze tickets ook meteen als een leuk verjaardagskado beschouwen want de week nadien ben ik jarig. Groetjes en succes met alles. bethanny_eggermont@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. zou graag met mijn beste vriend gaan. ik zag dat Guy Sinner naar de beurs komt en mijn maat is fan van Allo Allo en Guy Sinner is 1 van de acteurs uit die serie,. lijkt me tof om hem te verrassen,.

    groet,
    Dennis
    poess@outlook.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Whoop whoop...heerlijk een dagje vintage struinen met mijn vriendin Esther, wordt al happy als ik eraan denk :-)

    Ik ga duimen dat ik de kaartjes win, leuk die voorpret!!
    Groetjes Edith
    Info@studiosnoet.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik wil graag met mijn vrouw gaan.
    We zijn gek op vintage, en voor ons zou het echt een dagje uit zijn,ondanks de omstandigheden.
    Gr. Eleanor
    elvyent@yahoo.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zou graag met mijn moeder gaan. De laatste keer dat we geweest waren is zo'n 10 jaar geleden. Ik ben benieuwd wat er allemaal veranderd is!

    elsjed1982@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  22. De verzamelaarsjaarbeursuitje maakt van een gewone dag gegarandeerd een topdag. Aangezien de lente nog een beetje op zich laat wachten kan ik wel wat zonneschijn in de vorm van vrolijke vintage gebruiken. en ik neem mee: mijn moeder, van haar heb ik het vintage-gen geerfd.
    Tulpen en narcissen voor iedereen. Evageene@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik ga samen met mijn vriendin P, die 2 jaar op de beurs 6 mooie pastel borden van Regout als cadeau voor mijn verjaardag heeft gekocht. Dit keer ga ik zelf op jacht naar nog meer mooi pastel servies en andere mooie spulletjes voor mijn nieuwe keuken! sdes@ziggo.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zou graag met de vriendin gaan die druk is met verhuizen. Ze kan wel een dagje uit gebruiken en dan ook nog mooie dingen scoren voor haar nieuwe huisje lijkt me helemaal superleuk :) a.jeffrey@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik zou graag met mn man er heen gaan. Hij is net als ik dol op dit soort beurzen waar we lekker kunnen snuffelen en zoeken naar leuke dingen. We hebben beide andere interesses maar dat maakt het juist leuk om voor elkaar te kijken of we iets zien. e.idema1@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik zou heel graag met mijn beste vriendin gaan. We trekken binnenkort in ons nieuwe stulpje en op de beurs kunnen we zeker de benodigde inrichting scoren!
    gewoon_gina@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  27. heel graag met mijn lieve vriendje samen. We zijn er eens geweest toen we elkaar net kenden, dus zou heeeeeel leuk zijn nu we 5 jaar samen zijn om dit weer mee te maken.
    Liefs Linda
    lindadelsing@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ik zou graag samen gaan met mijn lief.... kan uren kijken naar oude verzamelingen. En dan helemaal als het in de oude staat is hersteld. ik ben helemaal weg van oude telefoons en kinderwagens en mijn lief van klokken en auto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik zou mijn vriendin meenemen, zodat ze een keer de tijd heeft om iets leuks te doen.
    En daarnaast is ze gek op vintage/retro wat je hier vast en zeker gaat vinden!

    Groet,
    Michiel
    skipp42664@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik zou mijn vader meenemen omdat we allebei vintage verzamelen en onze verzamelingen willen uitbreiden.

    groetjes Sterre
    sterre09@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  31. ik zou graag samen gaan met mijn man.
    Ik hoor graag of het lukt :-)
    monika.almere@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Met mijn moeder! Zij ziet van afstand altijd al de mooiste dingen én ze kan goed afdingen :-)! O, en het is ook gewoon gezellig natuurlijk!

    Barbara (b_kouwenhoven@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Gezellig weer naar de verzamellaarsbeurs toe, iets waar ik alweer maanden naar uitkijk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lijkt me erg leuk, samen met mijn lieve vader! Top actie! �� Groetjes, Tilly Admiraal uit Heiloo. tillyadmiraal@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Wat gaaf! Ik heb nog nooit over de verzamellaarsbeurs gehoord. Het lijkt me erg leuk om samen met mijn mannetje tussen al dat vintage snuffelen. Het is inderdaad een leuke actie! Groetjes: Zizi
    z.smith@chello.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik zou mijn man meenemen. Als echte verzamelaar is dit het leukste uitje van het jaar. Ik zou hem er zo blij meemaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Superleuke actie! Ik zou mijn vriend youri meenemen, heeft ie wel verdiend lekker een dagje weg! Daar kan ik hem wel blij mee maken, samen een dagje neuzen tussen alle spullen! Kijken en (kopen) haha! Mijn emailadres is marleen_dl@live.nl groetjes marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  38. kan het nog? Toch maar proberen:-)
    Ik zou graag met Julia, die ik net heb leren kennen via instagram, de verzamelbeurs afstruinen. Beide zijn we er nooit geweest terwijl we beide erg van oude spullen houden:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Priscilla Pijl4 april 2015 om 19:36

    Ik zou echt super graag met mijn lieve vriendje willen gaan. We hebben net een nieuw huis en zijn nog op zoek naar mooie vintage items! Mijn emailadres is priscillapijl@hotmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Is er al bekend wie de winnaars zijn?
    Ik kan verder nog niks terug vinden op de webblog.

    Groet,
    Loes (loesvangennip@gmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen