dinsdag 24 maart 2015

Ik word blij van...

♥ deze prachtige filmposters van Blake Lively in The Age of Adeline. De film zal in april in de bioscoop verschijnen en ik ben ontzettend nieuwsgierig! Wist je dat Michiel Huisman ook meespeelt?


♥  dit weekend hebben we vrienden uitgenodigd om gezellig samen te brunchen. Ik ben al een tijdje bezig met het verzamelen van lekkere recepten en sinds ik deze blueberry yoghurtcake voorbij zag komen op het blog van Marlous ben ik ervan aan het dromen haha... Die moet ik natuurlijk uitproberen! Ziet er ook best gezond uit toch met die blauwe bessen? ;)

♥ de nieuwste show van Chanel voor de aanstaande herfst/winter collectie. Als je die nog niet gezien hebt kun je hem hier bekijken. Speciaal voor de show werd het Grand Palais in Parijs omgetoverd tot een typisch Frans café met de modellen als gast. Dat sfeertje... Zo mooi gedaan!

Fijne dag vandaag!

Liefs ♥

2 opmerkingen:

  1. Die Michiel Huisman toch ;-) Nog één maandje wachten en dan draait hij in de Bios! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen