zaterdag 7 maart 2015

De VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!


Ik kan mij er weken van tevoren al op verheugen en whihooo, binnenkort is het weer zover: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 11 en 12 april om precies te zijn, dus zet het in je agenda :)

Voor een geslaagd dagje rondstruinen op de VerzamelaarsJaarbeurs raad ik je aan om vooral vroeg op te staan! Neem een fijne koffie op het station en dompel je dan onder in de vijf hallen vol antiek, vintage en tweedehands items. Je kunt er van alles vinden en met wat onderhandelen kan je heel wat leuke koopjes doen. Het is er wel goed zoeken door het enorme aanbod dus je bent flink wat uurtjes zoet.

Vergeet vooral niet om een meetlint mee te nemen (heel handig bij kleding en bijvoorbeeld een kastje dat perfect in je woonkamer zou kunnen staan - meten is zó belangrijk!) en voldoende kleingeld. Zelf kan ik nooit voorbij lopen aan mooie zwartwit foto's, vintage kettingen en stofjes met kleurrijke printjes. Voor welke items heb jij altijd een zwak als je aan het thriften bent?

Ik heb leuk nieuws! Dit jaar zal ik als gastblogger in de aanloop naar de VerzamelaarsJaarbeurs een aantal artikelen schrijven over vintage, verzamelen en DIY. Het eerste artikel staat inmiddels online en kun je hier lezen.

En nog meer leuk nieuws: het is natuurlijk een traditie van mij om kaartjes weg te geven voor de beurs en ook dit keer mag ik weer 5x2 toegangskaarten verloten! Weet je al met wie je zou willen gaan? Binnenkort staat de actie online op mijn blog :)




Vergeet het dus niet in je agenda te zetten: 11 en 12 april in de Jaarbeurs Utrecht!
 
Ik wens je een heel mooi en zonnig weekend toe! Liefs! ♥

1 opmerking: