vrijdag 27 februari 2015

Happy weekend!

De afgelopen weken was ik totaal niet fit en heb ik het rustig aan gedaan. Lief om te merken dat sommigen van jullie dat ook echt opvalt en via de mail of instagram vragen of het wel goed gaat :) No worries! Er is niks om je zorgen over te maken. Ik moet nu gewoon even naar mijn lichaam luisteren en gas terugnemen. Bedankt in ieder geval voor de lieve woorden...

Dit weekend geen wilde plannen dus voor mij, maar wel een groot pannenkoekenfestijn zaterdag met vrienden en een boel kleine dreumesen en huppelende peuters. Ik heb er zin in! Wat voor plannen heb jij voor de komende dagen? Ik wens je een heel mooi en zonnig weekend toe!

Liefs ♥

6 opmerkingen:

  1. Even rustig aan doen is ook niet verkeerd. Veel plezier met je pannenkoekenfestijn, zal wel lekker druk zijn! Ik ga dit weekend werken en zondag met vrienden een eind toeren door Australië.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Werkze! En heel veel plezier met jullie road trip! :)

      Verwijderen
  2. Even rustig aan doen is niet erg, je hebt iedergeval een leuk weekend voor de boeg zo te lezen! Wij gaan niet zo heel veel doen dit weekend. Al gaan we wel bekend maken aan de familie van mijn vriend of wij een meisje of een jongetje verwachten. Mijn ouders heb ik al gebeld aangezien ze ver weg wonen (of wij, this maar hoe je het bekijkt haha). Maar morgen hebben we een paar familie leden van mijn vriend bij elkaar waar we het dus aan gaan vertellen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Laura, wat leuk! Het is zo bijzonder om te vertellen aan de mensen die dicht bij je staan. Gaan jullie het op een speciale manier doen? Maak er maar een mooi momentje van!

      Verwijderen
  3. Hoi, vandaag mama gaan bezoeken in het ziekenhuis, ze is geopereerd aan haar knie. Nu kan het revalideren beginnen, daarna nog wat boodschappen gedaan. Morgen een rustig dagje met de kids, misschien een uitstapje? We zien wel :-)
    Voor jou ook een fijn weekend!
    grtjs Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.be
    https://www.facebook.com/groups/bloggendemamas/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Naar je lichaam luisteren is gewoon belangrijk! Wij gaan straks lekker brunchen bij vrienden... lazy sundaymorning ;-) Geniet van jouw zondag! Dina

    BeantwoordenVerwijderen