vrijdag 23 januari 2015

Happy weekend!

Het weekend staat weer voor de deur! Hebben jullie leuke plannen? Wij willen in ieder geval morgen vroeg de deur uit voor een rondje Kralingse plas. Ik ben een paar dagen ziek geweest en kan wel wat beweging gebruiken. En Mees vind het heerlijk om met zijn kleine loopfietsje op stap te gaan.

We gaan ook nog naar de verjaardag van ons neefje (hij wordt alweer 1 jaar!) en voor de rest ben ik van plan om een avondje op de bank te hangen met Netflix of een paar mooie films. The Butler is mijn favoriet en heb ik al een paar keer gezien, maar ik ben er nog steeds niet op uitgekeken: dikke aanrader! Hebben jullie die toevallig al gezien?

Ik wens je een happy weekend toe!

Liefs :)

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke foto van Oprah Winfrey! Wij hebben nog een blanco agenda dit weekend. Wel wil ik morgen samen met onze Mees (8) iets koken uit een kookboek van Julius Jaspers :-)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat onze zoontjes allebei Mees heten! :D Veel plezier met koken samen en geniet lekker van je weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en inspirerend blog heb je, ik ga je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik twijfelde of die film de moeite waard was, maar ja dus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat gaat het erg rond he, de griep! Hopelijk ben je weer helemaal beter. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. The Butler is inderdaad een geweldige film! Wij hebben hem al een paar keer gezien, echt een mooi verhaal.

    BeantwoordenVerwijderen