maandag 15 december 2014

Ik word blij van...

...het mooie Flow book for paperlovers! Ik kan er minutenlang in bladeren en ben er nadat ik het kreeg van mijn lief voor Sinterklaas nog lang niet op uitgekeken. Ik heb inmiddels al een aantal brieven verstuurd naar vriendinnen, want dat mooie papier moet wel gebruikt worden toch?

Na een week in de lappenmand gelegen te hebben met griep voel ik me trouwens eindelijk weer fit! Ook iets om blij van te worden :) Met een hoofd vol watten is het moeilijk om blogberichten te schrijven dus het was hier een beetje stil. Inmiddels heb ik alles weer op de rit en ik heb zin om is weer echt aan de slag te gaan! Sinds een tijdje ben ik gastblogger voor de shop MasonMadness (waar ze die prachtige mason jars verkopen) en deze week ga ik weer een aantal leuke ideeën uitwerken. Ook heb ik mij voorgenomen om mijn Etsy shop weer aan te vullen met mooie winterse items. Hoorde ik daar de berichten al over een witte kerst?? ;)

Ik wens je weer een mooie week toe!

Liefs ♥


6 opmerkingen:

  1. 'T is inderdaad een prachtboek ! Maar ik krijg het niet over mijn hart er papier uit te gebruiken, zo zonde te scheuren in dat boek... Ik denk dat ik me een tweede exemplaar moet aanschaffen, eentje om te houden, eentje om te gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer beter bent.
    Ja, de Flow geeft prachtige bladen uit. Ik zou mijn exemplaren ook moeten gebruiken, maar ik vind het vaak zonde en ik durf niet zo goed, ik wil het dan compleet en origineel houden en er elke keer naar kijken :-)
    Wat leuk dat je als gastblogger gevraagd bent.
    Fijne Kerstdagen.

    Groeten Anita
    (Anita's dagboek)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk he? Ik laat het weten als er weer een nieuwe bericht online staat! Jij ook mooie feestdagen gewenst :)

      Verwijderen
  3. Jaaaa...dat zijn vast hele fijne briefjes geworden ^_^
    Fijne winterdagen toegewenst met je mooie gezinnetje :D

    BeantwoordenVerwijderen