vrijdag 5 december 2014

Happy weekend!

Het is bijna weekend maar leuker nog: vanavond is het Pakjesavond! Gaan jullie ook Sinterklaas vieren? Ik heb er zelf ontzettend veel zin in! Het is echt mijn favoriete feestdag :) Mijn gedicht heb ik zojuist afgemaakt (en dus niet eens zo heel erg op het laatste moment haha) en de zak met cadeautjes voor de kinderen staat al klaar. Fijne avond allemaal en natuurlijk ook een heel mooi weekend gewenst :)

Liefs ♥

PS: die leuke papieren huisjes stonden op mijn verlanglijstje. Je vindt ze in de shop van Heedopter op Etsy. Meer originele cadeautjes voor de feestdagen vind je hier.

3 opmerkingen:

  1. Die huisjes zijn leuk!
    Helaas ga ik geen pakjesavond vieren, maar gaan we naar de bouwmarkt :( Maar volgend jaar zeker wel! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier vanavond met pakjesavond! Ja, wij gaan hem ook vieren... rond 19:00uur worden de pakjes gebracht ;-)
    En die huisjes zijn i.d.d. erg leuk!
    Fijne avond en een top weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk! Geniet ervan ;-) Fijne avond, Dina (fetedesgamins.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen