donderdag 6 november 2014

VerzamelaarsJaarbeurs {Give Away}


Vorige week kondigde ik het al aan: de VerzamelaarsJaarbeurs komt er weer aan!! Op 22 en 23 november om precies te zijn, dus zet het in je agenda :)

Ruim 2000 stands verdeeld over 5 hallen in de Jaarbeurs Utrecht met werkelijk álles wat je maar kunt bedenken op het gebied van verzamelen: zakhorloges, retro speelgoed, antieke meubels, oude wandkaarten, vintage naaigerei... Klinkt goed nietwaar? Als je net zo'n vintagelover bent als ik moet je er gewoonweg een kijkje gaan nemen! Plak er meteen een dag Utrecht aan vast, neem je beste vriendin, moeder of je lief mee en een volle portemonnee, want... je weet maar nooit wat je tegenkomt! Datzelfde weekend wordt in de Jaarbeurs trouwens ook de Mega Platen en CD Beurs georganiseerd. Met je kaartje voor de VerzamelaarsJaarbeurs krijg je gratis toegang :)

Ik ben in ieder geval van de partij dat weekend en zal zeker een fotoverslag schrijven over mijn vondsten. Het leuke is (en dat hadden jullie vast al gezien hihi)...

Ik mag 5 x 2 toegangskaarten weggegeven voor 22 of 23 november!

Wat moet je doen om deze Give Away te winnen?

♥ laat hieronder een berichtje achter en geef antwoord op de volgende vraag: met wie zou jij graag de Verzamelaarsjaarbeurs af willen struinen?
♥ vergeet niet je e-mailadres te vermelden zodat ik contact met je kan opnemen als je hebt gewonnen :)
♥ deelnemen kan t/m 17 november

Ik duim voor jullie...

Liefs!

PS: de Verzamelaarsjaarbeurs vindt twee keer per jaar plaats. Neem een kijkje op de site voor meer info of check de facebookpagina!

23 opmerkingen:

  1. Samen met mijn man is dit een 2jaarlijkse traditie geworden.
    Hij zit veel in het buitenland voor z'n werk, dus kijken al terug uit naar ons weekendje Nederland...
    Grtjs uit Brugge!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. leslie.delaere@telenet.be

      Verwijderen
  2. Leuke giveaway! Als ik win, neem ik m'n vriend mee. We kunnen nog wel wat leuke spullen voor in de babykamer gebruiken... Hoewel we sowieso heel benieuwd zijn naar de beurs!
    Mijn e-mailadres: liekewouters(at)gmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je kaartjes weg geeft! Mijn vriendje en ik struinen graag vintage markten en antiekwinkels af. Het lijkt me heel leuk om ook eens naar deze beurs te gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verrassing. Daar zou ik samen met een vriendin die ook van snuffelen houdt naar toe willen en er een leuke dag van maken. Mooie foto's!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh ja! Mijn oudste zoon zou heel graag heen willen. We zijn vorig jaar ook geweest en dit zal wel een hele fijne verrassing zijn. Ik doe dus heel graag mee! Fabianarnika@home.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Door 'My little black book' ontdekt ik -> leuke vintagewinkeltjes en SophieSweetvintage -> nu de Verzamelaarsjaarbeurs! Zou een primeur zijn, en ik neem een gelukkige ziel mee :)
    Groetjes (nnashy@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Woehoe! Ik waag een gokje... Ik zou heel graag gaan, nog nooit geweest en lijkt me te gek! Ik zou een vriendin van mij super blij maken aangezien zij een echte vintage-junkie is! (zo mogelijk nog erger dan ik ;-) haha)
    Groetjes, Jolijn (jolijnklaver@hotmail .com)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zou graag met mijn moeder gaan. We zien elkaar niet zo vaak omdat we beiden een druk leven hebben en eigenlijk doen wij wel graag zulke dingen zoals deze verzamelbeurs!
    Groetjes,
    Ellen (haaksterretje@hotmail.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik zou een vriendin meenemen en dan lekker gaan shoppen voor ons nieuwe huis!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben 22 november jarig, dus dat zou een leuk cadeautje zijn! Ik zou met mijn man gaan...iemand moet al mijn aankopen sjouwen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik zou heel graag samen met mijn man naar de verzamelaarsJaarbeurs gaan! We houden allebei van tweedehands "meuk" en zijn nog op zoek naar een paar dingen in ons huis.
    En als mijn man niet mee wil/kan dan neem ik graag mijn vriendinnetje Sacha mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh mijn mailadres is barbaralisette@hotmail.com

      Verwijderen
  12. Normaal gesproken moet ik altijd werken met de Verzamelaarsbeurs, maar dit keer ben ik lekker vrij. :-D Ik zou graag met mijn vriend willen gaan, lekker gezellig sneupen tussen de spulletjes. Ik probeer ons huisje een gave 50s/60s stijl aan te meten en daar kunnen we altijd nog wel leuke spulletjes voor gebruiken. ;-) Mijn e-mailadres is aukje_stielstra@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik zou graag samen met mijn Jordanese buurvrouw gaan. Die ligt steevast dubbel als ik weer spullen in huis haal die zij dertig geleden de deur uit heeft gedaan. Inclusief sappige commentaren.
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Verzamelen kan zijn:
    - het bijeenbrengen van voedsel uit de natuur ten behoeve van de consumptie, vaak door jager-verzamelaars om zich in leven te houden
    - het bijeenbrengen van gelijksoortige objecten, vaak als hobby of tijdverdrijf
    Dit zegt Wikipedia over het werkwoord 'verzamelen'. Gelukkig is voor mij verzamelen geen werkwoord maar een hele fijne hobby!
    Ik struin graag samen met mijn lieve vriendin Rianne. Ik hoop dan ook dat ik haar mag verrassen met een dagje Uterech. :)
    Groet, Joyce (joycevandersteen@home.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Vorig jaar heb ik 2 kaartjes kunnen winnen en het was een geweldige dag, ik heb ook veel kunnen vinden. Dus ik doe gewoon nog een keertje mee !

    Ik zou mijn vriend weer meenemen, hij vindt 2ehands spulletjes ook heel leuk en is altijd zo lief om m'n tasjes te dragen als het er voor mij net iets teveel worden :p

    Mijn e-mail adres is : jip.hartog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou de verzamelaarsjaarbeurs willen bezoeken met de drummer van een geweldige balkanband die in Utrecht woont en waarmee ik al ruim een jaar een keer iets af wil spreken en steeds missen we elkaar op een haar na. Dit moet een goede 'date' worden. Ik voel het :-) Mijn mailadres: eva@evasappels.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer dat het niet in de buurt is...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Met jou? daarvoor zou ik graag eens naar Utrecht afzakken. villalisa(at) hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat super leuk! Bedankt nog voor de tip :) Ik zou graag met mijn lief gaan sneupen. Vooral op zoek naar retro spulletjes en analoge camera's. MIjn emailadres is bikkelminy(at)hotmail(dot)com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf! Ik zou graag met mijn vriend gaan, mooie meubels uitzoeken voor ons nieuwe huis. Dank je wel voor deze actie! Mijn email adres is vos punt hilde at gmail punt com.

    BeantwoordenVerwijderen