vrijdag 21 november 2014

Happy weekend!

Nog héél even en dan staat het weekend weer voor de deur! Ik heb geluk vandaag want mijn weekend begint al vroeg. Ik heb namelijk een dagje vrij en ga samen met vriendin M. naar Flavourites Live in Amsterdam. Ik heb er zo ontzettend veel zin in! Het is echt een shopwalhalla met al die superleuke webshops bij elkaar. Een aanrader hoor om naar toe te gaan dit weekend :)

Zaterdag ga ik naar de VerzamelaarsJaarbeurs in Utrecht om te snuffelen tussen alle kraampjes met vintage en tweedehands spullen. Ik ben benieuwd wat voor leuks ik dit jaar allemaal ga tegenkomen. Volgende week kun je in ieder geval een uitgebreid fotoverslag verwachten. Ik ga vroeg op pad en was rond lunchtijd van plan om bij Broei op de Oosterkade te gaan eten.  Ik droom nog steeds van de kikkererwtensalade die ik er een paar weken terug at dus ik ga graag nog een keertje terug!

Wat zijn jullie plannen? Ik wens jullie alvast een mooi weekend toe!

Liefs ♥
 
PS: dit boek vond ik een paar weken terug in de kringloop. Die voorkant... Zo mooi! Kon ik niet laten liggen, dat snap je wel. Ik wil er misschien een notitieboek van maken maar twijfel nog.  

4 opmerkingen:

  1. Wauw dat boekje is inderdaad prachtig. Veel plezier dit weekend! Tip: In Utrecht is zaterdag ook nog een leuke markt op de Neude met veel vintage :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey Annelies, nog bedankt voor de tip! Ik ben uiteindelijk niet gegaan (we waren veel langer aan het rondlopen op de VerzamelaarsJaarbeurs dan gedacht) maar mijn vriendin wel en ze heeft ook wat leuke spulletjes weten te vinden! Bedankt dus voor je berichtje :)

      Verwijderen
  2. De kaft van dat boekje - zo mooi ! Ik zou er vast en zeker iets mee doen, als ik jou was !!
    Veel plezier dit weekend !!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga zeker wat proberen! Jij nog een fijne zondag Ingrid!

      Verwijderen