vrijdag 24 oktober 2014

Happy weekend!

Het weekend staat weer voor de deur! Wat zijn jullie plannen? Ik ben druk bezig met het schrijven van artikelen, o.a. voor de website Mason Madness. Een paar weken terug hadden eigenaresse Marjolein en ik een koffiedate en hebben we nagedacht over leuke samenwerkingsacties. Het was ontzettend gezellig en inspirerend om samen te kletsen over bloggen, het runnen van een eigen shop en ervaringen uit te wisselen. Vandaag ben ik aan de slag gegaan met het schrijven van een gastartikel voor haar site. Andersom kunnen we misschien een Give Away starten met één van de prachtige Mason Jars. Lijkt jullie dat wat?  
 
Verder komen er vanavond vrienden bij ons eten, gaan we morgen weer verder met klussen, samen met zoontje Mees de bibliotheek onveilig maken en... verder zien we wel.
 
Ik wens jullie een mooi weekend toe!
 
Liefs ♥

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk! Ik vind die potten zo gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn allemaal!!! Ik ga even bekomen van de DDW ;-) Fijn weekend, Dina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat je geweest bent! Ik heb er zoveel mooie foto's van gezien op instagram, was volgens mij echt een topper dit jaar! Geniet van je weekend :)

      Verwijderen
  3. Wat leuk zeg. Dit weekend staat voor mij in het teken van uitgebreid ontbijten en ontspanning. Heerlijk, daar is het weekend voor.

    BeantwoordenVerwijderen