maandag 1 september 2014

Crafty Markten {agenda september}

Is het alweer september? Wat gaat de tijd snel!! Om deze maandagochtend goed te beginnen presenteer ik u... de crafty markt agenda van deze maand. Have fun :) En laat het vooral weten als je nog tips hebt.

♥ 6 september Hip en Handgemaakt // Zwolle
♥ 7 september Home Made Market // Den Haag
♥ 7 september Swan Market // Den Haag
♥ 14 september Sunday Market // Den Haag
♥ 27 september  De Utrechtse Fabriek // Utrecht
♥ 27 september Zelfgemaakte Markt  // Utrecht
♥ 28 september Sunday Fair // Den Bosch
♥ 28 september Swan Market // Dordrecht
♥ 28 september Hip en Handgemaakt // Hengelo
♥ 28 september  De Utrechtse Fabriek // Utrecht
Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Jeetje wat een hoop markten in Den Haag opeens! Beetje jammer nu ik net verhuisd ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeej ik sta weer op de zelfgemaakte markt met mijn spulletjes :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Veel succes met de voorbereidingen en wie weet zien we elkaar eens (al ben ik deze keer niet van de partij)!

      Verwijderen
  3. Leuk!! Misschien vind je t leuk om eens een kijkje te nemen bij onze webwinkel, we verkopen
    Vintage leren tassen! www.bagtothefuture.nl

    BeantwoordenVerwijderen