woensdag 6 augustus 2014

Update SophieSweetVintage shop

Heb je de nieuwste notitieboekjes al gezien in mijn Etsy shop? Ik heb ze gemaakt van vintage kinderboeken.
 
Op rommelmarkten vind je er vaak stapels van... Vergeelde en vergeten kinderboeken die door het stoffige taalgebruik niet echt meer leuk zijn om te lezen. Ik blaas ze nieuw leven in door er notitieboekjes van te maken waarin je al je blogideeën kwijt kan, to do lijstjes kan maken en zomaar wat kan krabbelen.

De boekjes beschikken over een harde kaft voor en achter en met bijna honderd bladzijden (zonder lijntjes) kun je even vooruit met schrijven ;)

Je vindt de boekjes in mijn Etsy shop!

Liefs ♥

PS: in opdracht boekjes maken kan ook!  Stuur me vooral een mailtje als je vragen hebt: sophiesweetvintage(at)live(punt)nl

1 opmerking: