vrijdag 1 augustus 2014

Crafty Markten {agenda augustus}


Volop struinen en zoeken naar bijzondere vintage of handgemaakte vondsten: ik hou ervan! Zeker met dit mooie zomerse weer :) Speciaal voor jullie heb ik weer de leukste creatieve markten op een rijtje gezet. Waar ga jij zeker naartoe?

♥ 3 augustus Sunday Market // Amsterdam
♥ 10 augustus De Pure Markt // Amsterdam
♥ 10 augustus  Markt van Morgen // Antwerpen
♥ 10 augustus Swan Market // Den Haag
♥ 17 augustus Swan Market // Antwerpen
♥ 17 augustus FeelGood Market // Eindhoven
♥ 24 augustus De Pure Markt // Ouderkerk a/d Amstel
♥ 24 augustus Swan Market // Rotterdam
♥ 30 augustus Zelfgemaakte Markt  // Utrecht
♥ 31 augustus De Pure Markt // Amsterdam
♥ 31 augustus Pop-Up Market // Dordrecht

Laat je het mij weten als je nog tips hebt?

Liefs!

6 opmerkingen:

  1. Morgen is er ook Home Made Market in Scheveningen. Sowieso is de Home made market misschien wel een goeie toevoeging aan je agenda. Hij is nu voor het eerst in Belgisch Park, meestal wordt de markt gehouden in het Zeeheldenkwartier in Den Haag maar af en toe maken ze een uitstapje naar een andere Haagse wijk.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hartstikke bedankt voor de tip! Ik zal hem in het vervolg gaan toevoegen!

      Verwijderen
    2. Op 27 en 28 sept is de Utrechtsefabriek kijk op de site http://deutrechtsefabriek.blogspot.nl/ voor bijzonderheden. Ik heb je in mijn blog genoemd in nummer 85 - Vreemd.
      Groetjes

      Verwijderen
    3. Wat lief dat je me genoemd hebt op je blog! Bedankt :)

      Verwijderen
  2. 10 augustus is er ook Swan Market in Den Haag. Sta jij binnenkort nog op een markt?
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik sta 13 september op de Markt van Krimpen en 24 augustus waarschijnlijk op de Swan Market! De markt in Den Haag heb ik er zojuist bijgezet. Bedankt :)

      Verwijderen