dinsdag 1 juli 2014

Deze week maakte ik...

Toen ik hoorde dat vrienden van ons een baby'tje zouden krijgen besloot ik een vossenknuffel te maken. Ik had donkerrode vossenkleurige stof gevonden op de markt die perfect was voor de vacht. Voor de buik, oren en poten gebruikte ik een wit flanellen stofje dat lekker zacht was en heerlijk aaibaar. Een sjaaltje met bloemetjes maakte het af. Meneer Vos is een stoere dandy geworden :)
 
Met het maken van de knuffel ben ik flink lang bezig geweest, maar ik ben dan ook niet zo'n ontzettend ervaren naaister haha. Tot het einde toe was ik bang om per ongeluk door de stof te prikken en een scheur te veroorzaken. Dat zou namelijk niet de eerste keer zijn... Gelukkig is dat niet gebeurd en was de vossenknuffel op tijd af.
 


Met welk naaiproject zijn jullie op dit moment bezig?

Liefs ♥

PS: mijn inspiratiebron voor meneer Vos was dit boek.

6 opmerkingen:

  1. Dag meneer Vos ! Je ziet er superschattig uit !
    Mooi gemaakt, en dat donkerrode stofje geeft een perfecte vosjeskleur !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah wat superschattig en lief! Daar zal de kleine vast blij mee zijn. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij ziet er super uit!
    grtjs, Saartje

    http://saartjeathome.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een liefje! En tof sjaaltje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Leuk, knuffels maken. Dat heb ik eigenlijk nog nooit geprobeerd. Ben momenteel bezig met een "Chanel pakje", dat maar niet afkomt... Het heeft zo'n leuk schootje, dus moet maar eens doorwerken want anders is dat al weer uit de mode ;-)

    BeantwoordenVerwijderen